oikeasti kivan näköinen talvihaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "amm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"amm"

Vieras
Täällä on jauhettu näistä haalareista varmaan jo ihan tarpeeksi.
Minä viime talvena jo murehdin tätä samaa asiaa, kun ne talvihaalarit on yksinkertaisesti vaan tosi rumia.
Mulle on ihan sama minkä merkkinen haalari olisi, hinta myös. Tuulen ja vedenpitävä olisi hyvä olla.. Mutta miksi ihmeessä ne haalarit on rumia.
Jos joku voisi linkittää jonkun kivan näköisen talvihaalarin niin siitä olisi apua kovasti.
Varmasti on joku merkki mitä en ole tajunnut ja katsonut.

Tytölle olisin siis haalaria ostamassa. Pojalle löytyisi kivoja kuoseja kyllä, mutta tytöille on kaikenlaisia kukkia joita en voi sietää yhtään.
Merkkejä voi kans laittaa vaan ja mikä koko vois olla 90cm tytölle hyvä. Jos siis netistä pitäisi haalari ostaa :)

kiitos etukäteen kovasti vaivasta kaikille.

nyt heti alkoi harmittamaan kun rajasin tota sukupuolen ja koon mukaan, mutta laittakaa nyt vaan sellasia mistä tykkäätte. oikeesti kiva nähdä mimmosista ihmiset tykkää.
minusta nää on kaikki jopa olleet kivan näkösiä ja just ajattelin ettei talvihaalari voi olla ulkonäöltään yhtään kiva :)

[QUOTE="mä";24842303]Mulle tuli tosta mieleen joku kiinteistönhoitaja tekemässä lumitöitä. Ihan kaamea =([/QUOTE]

:laugh:
Siinähän sen viehätys juuri piileekin:D Asettaa kyllä asusteille kovat vaatimukset, että saa vähän lapsekkuutta peliin, myönnetään.

[QUOTE="amm";24842286]Tytölle olisin siis haalaria ostamassa. Pojalle löytyisi kivoja kuoseja kyllä, mutta tytöille on kaikenlaisia kukkia joita en voi sietää yhtään.
Merkkejä voi kans laittaa vaan ja mikä koko vois olla 90cm tytölle hyvä. Jos siis netistä pitäisi haalari ostaa :)

kiitos etukäteen kovasti vaivasta kaikille.[/QUOTE]

Kannattaisi varmaan vähän vinkata että millaisesta tykkäisit... Mites sydämet?

Onhan noita paljonki kivannäköisiä haalareita. Ainaki pienemmille. Kuten vaikka tää.
img_7307_1108_4fd_prod.jpg

Makuasioita tietty.

Minä tykkään pelkistetyistä ja yksivärisistä. Kuviolliset on ihan kauheita minusta. Tuokin oranssi-musta hirvitys, yöks.

Tykkään Ticketin ja Popin ja Everestin yksivärisistä. Karvahuppu on minusta kiva.
Lisäksi ehdoton suosikkini on Ver de Terre: http://www.verdeterre.dk/
Eli siis sekä kirkkaat yksiväriset että varsinkin maanläheiset yksiväriset värit ovat ihania!
Haalarin mallilla ei ole niin väliä, kun haalarit nyt yleensä ovat aika samanmallisia. Eli siis kuosi ratkaisee.

siis haloo, tarjontaa on nykyään niiiiin paljon, että ihme jos ei mieleistään löydä?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????