F
Fleur de la Cour
Vieras
Olen siis varsin epäsuosiossa anopin silmissä, tämä kaikki alkoi ennen joulua kun anoppi aiheutti täällä savuvahingot ja syystäkin siis olin hieman viileähkö. Koitin olla vaan pelkästään viileä kun oli joulu tulossa, mutta anoppi varmaan luuli, että tahallaan sitten aattona sain mahataudin hänen kiusakseen anoppilassa. No sitten kielsin tulemasta miehen veljeä kerran meille kun olin ollut yövuorossa enkä halunnut olla edustavana, no sehän on anopille kuin punainen vaate. Ja viimeisen niitin löin arkkuun kun olin tyly niille miehen sukulaisille, jotka uuden vuoden yönä tulivat meille metelöimään kahden aikaan. Varmaan sekin on nyt mieltä kaikertanut kun ei ole synttärikahveelle kutsuttu, en vaan jaksa varsinkin kun mies on tänään poissa. No anoppi lähetti aamulla tekstarin jossa onnitteli, vastasin siihen ,että kiitos, poikasi onkin poissa tänään joten tytön kanssa viettelen synttäriä, ja kohta lähden kampaajalle. Tuon lauseen anoppi on lukenut niin, että mies on poissa töistä lapsen kanssa kotona, että minä pääsen kampaajalle. Melkoisen äkkipikainen ihminen kun ei sen vertaa pysähdy miettimään, että lapsemmehan on jo niin vanha, että viettää arkipäivät koulussa. :headwall: :headwall: :headwall: Mä tulen hulluksi! Toi anoppi nyt vielä menettelis, päästelköön höyrynsä, lähetti se sentään orkidean, en tiedä pitäiskö nyt kahville kumminkin kutsua.. mutta että tuo sen poika joka myös mun mieheni on, vetäsee heti kaiken tollaisen henkeensä ja uskoo äitinsä ulinan, ja syyttää minua sitten kaikesta.. että hyvää synttäriä vaan mulle! Parempi varmaan olla kiittelemättä enää viesteistä kun toinen ei näköjään ole edes oppinut lukemaan (oli kyllä miehelle sit myöhemmin soittanut, että juu anteeks hän luki väärin ja hakenut kukkakaupasta sen orkidean, kauppias meinaan sanoi, että olis synttäri- ja anteekspyyntökukkanen) :headwall: :headwall: :headwall: