nyt on tämä mamma AIVAN loppu...ei mitään järkeä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
kandeeko olla tyhmä?!?

No päivällä harmitti kun oli niin pirun väsynyt ja paikat tulessa. Mutta nyt on taas ihan iloinen että jaksoi. Kiva olla siistissä kodissa ja ihastella aikaansaannoksiaan. Mies ja poika on innoissaan tuoreista leivistä ja iltapalaksi syödään riisipuuroa. Omenapiirakan laitan pakkaseen, samoin osan pitsasta.

Että kyllä kait se taas kannatti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en sais samaa aikaan edes viikossa ja raskaana ollessa tohon kaikkeen olisi menny sen useampia kuukausia..no, mutta mä olenkin laiskimus.

Sämpylän leipomispuuhiin sait minutkin aloituksellasi koukutettua :D

:D :D No jotain iloa siis mun ruikutuksestakin ;) . Meillä ainakin mies on aina valtavan onnellinen kun mä olen leiponut sämpylöitä. Mun veivaamat sämpyt kun on miehen mukaan parasta maailmassa :saint: .

Ja oikeesti, säästäähän siinä tosi pitkän pennin kun itse leipoo. Eikä kovin moni juttu oo parempaa kuin uunituore sämpylä :p .

Vaan eipä nuo ruisleivätkään hassummilta maistu :p

alas viskata sämpyläohjetta tännekkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en sais samaa aikaan edes viikossa ja raskaana ollessa tohon kaikkeen olisi menny sen useampia kuukausia..no, mutta mä olenkin laiskimus.

Sämpylän leipomispuuhiin sait minutkin aloituksellasi koukutettua :D

:D :D No jotain iloa siis mun ruikutuksestakin ;) . Meillä ainakin mies on aina valtavan onnellinen kun mä olen leiponut sämpylöitä. Mun veivaamat sämpyt kun on miehen mukaan parasta maailmassa :saint: .

Ja oikeesti, säästäähän siinä tosi pitkän pennin kun itse leipoo. Eikä kovin moni juttu oo parempaa kuin uunituore sämpylä :p .

Vaan eipä nuo ruisleivätkään hassummilta maistu :p

alas viskata sämpyläohjetta tännekkin :D

Sori, mä huomasin vasta nyt sun viestisi :ashamed: . Mä en koskaan käytä mitään ohjetta, vaan heittelen vaan aineksi. Mutta siis vehnäjauhoja, auringonkukansiemeniä, seesaminsiemeniä, pellavansiemeniä, kaurahiutaleita ja vehnäleseitä mä aina sinne sekoitan. Sitten ripaus sokeria, ripaus suolaa, vettä ja tilkka öljyä :p

Yhteistyössä