Oih tota meidän kohta 6v poikaa.. voi toista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun ihana poika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mun ihana poika

Vieras
Pelkää nukkua yksin omassa huoneessa, nyt kun isoveli ei ole kotona. Lupasin, että menen lastenhuoneen sohvalle nukkumaan täksi yöksi, ettei hänen tartte olla yksin. Poika meni nukkumaan ihan kaikessa rauhassa, äsken kun kävin katsomassa, niin oli ottanut omasta sängystään lakanan ja laittanut sen nätisti sohvalle minua varten :) Nukkuu nyt siis pelkän patjan päällä..

Itku meinaa tulla :) Voi toista... ehkä mä olisin kaapista osannut itsekkin ottaa ne lakanat sitten kun menen nukkumaan

niimpä, huomenna me kyllä tehdään jotain tosi kivaa yhdessä. Laitan koneen kiinni KOKO päiväksi.. harmittaa oikein kun ei aina niin paljon ole lasten kanssa mitä voisi olla, jos kone ja telkkari olisi koko päivän kiinni.

Minä heräsin eräänä yönä siihen kun 3-vuotiaani oli tullut viereeni, peitteli minut (olin hetki sitten siirtänyt peittoani syrjään kun oli kuuma) ja alkoi itse viereeni nukkumaan <3

voi pientä, kyllä ne osaa olla sitten rakkaita. ja ajattelevaisia. äiti on parasta maailmassa pienelle pojalle!

itse liikutuin kun olin alkuillasta lähdössä ulos syömään työporukan kanssa ja oma 5-vuotiaani halusi valita äidille vaatteita, ja etsi kaapista "sitä sun ihanaa kultaista mekkoa kun sä oot niin ihana siinä"

Yhteistyössä