Oi tämän asunnon tahtoisin =D

• Viestiketjun aloittaja Nasu...
  • Ensimmäinen viesti
Ei kai tuo kauhean paha hinta lie. Kuvissa ei päässyt ihan oikeuksiinsa, kun oli niin tupaten täynnä huonekaluja ja sälää, mutta tyylistä tykkäävälle varmasti oiva. Tarkempia tietoja en vielä katsonut, mutta kuvien perusteella ihan ok.

"vieras"
Miten voi näyttää noin matalalta ja ahtaalta kuvissa? Mun mielipide siis, sori vaan.
Sitä paitsi uudet talot on hengettämiä, vaikka olisi mitä feikkitiiliseinää tahansa laitettu. :x

Ken guru
[QUOTE="Minna";25219993]Ihanan näkönen koti. Paitsi sen lastenhuoneen värin vaihtaisin.[/QUOTE]

Samoin, ja sisustustaisin suurimmalta osin eri tavalla. Mutta eihän tuo siis mikään pahan hintainen ole, jos haluaa asua Porvoossa. Siis oikeasti :D.

Yllättävän ahtaan näköiseksi saatu. Oon nähnyt tuon saman pakettitalon täälläpäin myynnissä (eri sisustus siis tietty) ja näytti huomattavasti tilavammalta. Lisäksi mua todella mietityttää, miten nuo suihkun seinät pysyy puhtaana. :D Tossa laatassa on karhea pinta eikä sitä ihan niin vain puhdisteta kalkista ja saippuajäämistä.

"Riksu"
Mä en kyllä tykkää yhtään. Synkkää muka-vanhaa huonolla maulla. Minun unelmakotini on aito, raikas, keveä ja iloinen. Sellainen, jossa voisi hengittää. Tuolla on ainakin kuvien perusteella jotenkin tosi painostava ja raskas tunnelma.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
"vieras"
Muutamia kivoja yksityiskohtia ja muutama aivan käsittämättömän typerä ratkaisu, kuten tuo keittiö kaapisto (tossa ihmiskuvassa taustalla) ja kodinhoitohuoneen lasiovet kaapeissa (epäsiistin näköset). Hinta ei kyllä tilaan nähden paha. Mutta onko toi ihan korpikuusen kannon alla, koulut esim. kaukana?

[QUOTE="vieras";25220129]Muutamia kivoja yksityiskohtia ja muutama aivan käsittämättömän typerä ratkaisu, kuten tuo keittiö kaapisto (tossa ihmiskuvassa taustalla) ja kodinhoitohuoneen lasiovet kaapeissa (epäsiistin näköset). Hinta ei kyllä tilaan nähden paha. Mutta onko toi ihan korpikuusen kannon alla, koulut esim. kaukana?[/QUOTE]

Enpä muuten kiinnittänytkään huomiota tuohon kodinhoitohuoneeseen. Pakko olla sun kanssa samaa mieltä. Ihan älyttömän typerä ratkaisu noi lasiovet! =)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25220147:
Enpä muuten kiinnittänytkään huomiota tuohon kodinhoitohuoneeseen. Pakko olla sun kanssa samaa mieltä. Ihan älyttömän typerä ratkaisu noi lasiovet! =)
Katos kun on tämmönen epäsiisti ihminen (=lue homssuinen) ja siltikin inhoaa joka puolella olevaa tilpehööriä ja epäjärjestystä, niin sitä oppii kiinnittämään huomiota tommoseen, että huushollissa on riittävästi siistinnäköistä kaappitilaa, johon voi epäjärjestyksensä tunkea :D!

"hmm"
[QUOTE="Riksu";25220104]Mä en kyllä tykkää yhtään. Synkkää muka-vanhaa huonolla maulla. Minun unelmakotini on aito, raikas, keveä ja iloinen. Sellainen, jossa voisi hengittää. Tuolla on ainakin kuvien perusteella jotenkin tosi painostava ja raskas tunnelma.[/QUOTE]

Minä tykkään tummemmasta ja raskaammasta kodista. Sellaisessa vain tuntee olevansa kotona, kun taas sellaisessa valoisassa ja keveässä ei.

Ken guru
[QUOTE="hmm";25220189]Minä tykkään tummemmasta ja raskaammasta kodista. Sellaisessa vain tuntee olevansa kotona, kun taas sellaisessa valoisassa ja keveässä ei.[/QUOTE]

Mä myös, tuo oli kyllä liian ahdas ja sotkuisen oloinen. Mutta muutamilla muutoksilla siitä voisi sada ihan kivan.

Yhteistyössä