Oi,musta tää serbian voitto biisi on aivan ihana! =)

ATB
En ainakaan voisi väittää että huono olis voittanut. =) Aivan ihana biisi ja esiintyjäkin eläytyy niin täysillä.Kerrassaan koskettava biisi/esitys!

=) =) =) =)

http://www.youtube.com/watch?v=R20Vxz7byqM
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:06 potkuri85 kirjoitti:
Tää oli minunki mielestä paras, ja plussaa vielä siitä että ei oo per*seellä myyty :whistle:
Näimpä..kylläpä niitäkin aina löytyy noista joissa selvästi yritetään seksillä päästä kärkeen... :whistle: :whistle:

*Edit:Ei siis seksillä vaan liialla seksikkyydellä*<br><br>
 
Mä en edelleenkään tajua sitä vaikka oon kuullut sen nyt jo viidesti.... Mulla on kyllä niin erikoinen musiikkimaku muuhun eurooppaan nähden, tuli eilen huomattua jälleen kerran. Mutta parempi tämä voittajaksi, kuin venäjä jossa palttiarallaa 17 vee tytöt laulaa puputtelusta... :x
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:11 NeitiNasu kirjoitti:
Mä en edelleenkään tajua sitä vaikka oon kuullut sen nyt jo viidesti.... Mulla on kyllä niin erikoinen musiikkimaku muuhun eurooppaan nähden, tuli eilen huomattua jälleen kerran. Mutta parempi tämä voittajaksi, kuin venäjä jossa palttiarallaa 17 vee tytöt laulaa puputtelusta... :x
Aijaa..musta se taas oli jotenkin herkkä.. :heart: =) Siis tuo serbia.Venäjän biisistä ihan samaa mieltä.

Turkin biisistä kans tykkään,popitan sitä just tässä taustalla.Oli kyllä oikeen mun tyylinen. B) :D
 
serbia oli loistava mutta mitä ihmettä bulgaria ja ukraina teki top viidessä :headwall: :$ :$ :$ kyllä meni taas vähän politiikan teoks pisteitten jaot..bulgarian esityksessä oli parasta ne rummut ja kuhan se akka olia vaan ollut hiljaa
 
Joo paras biisi voitti :) Tykkäsin myös Unkarin, Georgian ja Bulgarian biiseistä. Vähän tylsää kun naapurit äänestää naapureitaan noissa kisoissa. Tosin Venäjältä ei tänä vuonna saatu yhtään pistettä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 10:42 vieras kirjoitti:
Joo paras biisi voitti :) Tykkäsin myös Unkarin, Georgian ja Bulgarian biiseistä. Vähän tylsää kun naapurit äänestää naapureitaan noissa kisoissa. Tosin Venäjältä ei tänä vuonna saatu yhtään pistettä.
hups.. piti kirjoittaa Ukraina eikä Unkari :ashamed:
 

Yhteistyössä