Oi miksi ihmiset ei sano, jos niillä ollaan sairaana, ja joku on menossa sinne kylään

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
Tänään soitin ystävälle, että voinko tulla lasten kanssa käymään. En ole koulukiireiltä sinne ennättänyt koko syksynä. Tää ystävä siihen, että joo tulkaa vaan. No kun sinne selviän, niin tää nainen sanoo, että heillä on lapset oksutaudissa ja he vanhemmat on itsekin olleet. Yritin sitten parhaani mukaan kiertää oksentelevia lapsia kaukaa ja pestä ja pestä käsiä siellä moneen kertaan, ja heti kun kotiinkin tulin.
Olia voinut sanoa puhelimessa, että voitte tulla, mutta meillä on oksutauti, silloin olis voinut olla menemättä, tai sitten jos olisin mennyt ja saanut tartunnan, niin silloin se olis ollut oma syy.
En sitä tartuntaa nyt haluais mistään hinnasta, kun mulla on työharjoittelu menossa. Voi paska sentää, että ei ajatella muita ollenkaan

No ohhoh :O

Toi on jo törkeetä, että oksutaudista ei kerrota! Mä oisin lähtenyt heti, kun asia olisi selvinnyt.
Mua ärsyttää jo se, ettei kerrota lasten olevan flunssassa, tai korva- tai silmäulehduksista. Nekin on sitten joka kerta tarttuneet :(

ompa ajattelemattomia... siis aika tod.näk kuitenkin että te saitte taudin. Ja kuka muutenkaan jaksaa ottaa vastaa vieraita ollessaan sairaana...
todennäköisesti saatiin tartunta, mutta sille ei enää mahda mitään. ei siihen tartunnan saantiin oksutaudissa pelkkä käsihygienia auta, ainakaan lasten kohdalla. koska ovat käsikkäinen melkein koko ajan. Kyllä mä taudin itse kestän, se vaan harmittaa, jos joutuu olemaan pois työharjoittelusta. mutta eniten harmittaa tuon meidän pojan takia, hänelle kun oksutauti ottaa aina tosi koville hänen perussairaudensa takia.

no noin munkin olis tietty pitänyt tehdä, että palata ovelta takas. mutta en sitten älynnyt kun olin ihan h moilasena, että miksi ei kertonut heti puhelimessa. tuumas vaan, että kyllä te se kuitenkin jostain saatte. no kenties saadaan. sitähän on paljon liikkeellä, mutta en nyt olis kyllä ihan ehtoin tahdoin mennyt hakemaan

Yhteistyössä