Oi mikä vauvamassu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaipa tuon jollain tapaa pitää naamaansa myydä ettei tipahda out-listalle.
Jokunen aika sitten uutisoitiin ku rouva oli menettänyt paikkansa jonkun muotitalon mannekiininä kun halusivat freeshimpää naamaa tilalle.

Mä en ymmärrä, et tos sanottiin, että vauvamasu pilkistää... Onko väärät kuvatekstit vai mitä.

Kukaan ei näe tossa mahaa, mutta moni varmaan sanoo näkevänsä, kun niin kerta lukee. :D

Mut sepä siinä, lukekaapa teksti: niitä kuvia on retusoitu (oletan, että mahaa pienennetty).

Siksipä heräsi kysymys, että jos tekstissä myös sanotaan, että on niin seksikäs, miksi kuvia tarvii muokata?

Ja oletan, että mahaa muokattu siksi, kun siinä sanotaan, että muokattu, koska halutaan kunnioittaa sen raskautta.

Ei vaan käy yksiin nuo jutut. Kunnioittaa, seksikkäämpi kuin kukaan jne. mutta ei me näytetä sua semmoisena kuin olet, vaan muokataan tätä vähän "paremmaksi". Tuloksesta ei sit kyllä edes mitään vauvamahaa näe.

Mä en kanssa ymmärrä miten ne voi sanoo et kuvassa näkyy vauvamasu mutta sitten kuitenkin kuvaa on käsitelty koska halutaan kunnioittaa toisen raskautta :| Ja tuossahan EI ole mitään vauvamasua.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mä en kanssa ymmärrä miten ne voi sanoo et kuvassa näkyy vauvamasu mutta sitten kuitenkin kuvaa on käsitelty koska halutaan kunnioittaa toisen raskautta :| Ja tuossahan EI ole mitään vauvamasua.

Ja miten se kunnioittaa kenenkään raskautta, että otetaan vauvamasu kuvista pois? :D

Yhteistyössä