Oi kun on hyvä keli jablablablaa.... (tää kyl on ihan turha)

07.06.2007
594
0
16
Joo on hyvä keli ja pitäs ulos lähteä. On se ollut hyvä keli jo monta viikkoo, pientä pakkasta ja välillä aurinkoo.

Siis mua alkaa ärsyttää tää hirvee jaaritus hyvästä kellistä ja ulos lähtemisestä. Voi sitä ulkona olla huonommallakin säällä. Tai ei se mun ulos lähteminen oo siitä kiinni paistaako ulkona aurinko vai ei. Mä meen ulos just sillon kun tuntuu siltä.

Joittenkin mielestä nyt pitäs sit tuntee huonoo omaatuntoo siitä, kun nökötän näin hyvällä kelillä sisällä |O

Kiitos ja näkemiin! Kiva kun sain purkautua aiheesta B)

mä olen ulkona kelillä kuin kelillä,mutta silti saatan potea huonoa omatuntoa jos olen upealla kelillä sisällä. ja aurinkoinen keli piristää mieltä. mutta en mäkään ymmärrä sitä että puhutaan...että näin upea keli ja naapurit ei KOSKAAN liiku ulkona vaikka on näin upea keli, mikähän niitä vaivaa kun ei lapsien kanssa mitään haluta tehdä kun on niin upea keli!!!

Vähän sama meillä. Kohta joku anoppi ja appi poukkoo lenkiltä kylään ja ihmettelee, et miks te ootte kotona kun on näin hieno keli. Nyt hiihtämään siitä jnejne...Joo kyl mä käyn hiihtää ja lenkillä, mut ei se oo tästä kelistä kiinni. Just nyt tuntuu kivalta olla rauhassa kotona, kuunnella musiikkia ja selailla nettiä. Lähen ulos sitten kun tuntuu siltä.

Tuntuu vaan et kaikki saa aina hirveet sätkyt kun alkaa aurinko paistaa. Sit pitää lähtee hiihtää ja luistelee, lenkille ja laskettelee. Kaikki samana päivänä. Sitten voi hyvällä omallatunnolla istua sisällä seuraavan kuukauden odotellen taas sitä "hyvää keliä". Just joo. :kieh:

hih, sit täälläkin ihmetellään että lapset viedään ulos kun sataa tai pakkanen kipuaa yli -10 asteen. mutta kun ei se ole upea keli äidin tai isin mielestä ( lapsen mielestä varmasti on ). mut mun täytyy nyt lähteä ulos vaikka ei huvittaisi. koira odottaa lenkkiä!!!!

Yhteistyössä