" oi ittu "!! (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Puistossa kuultua noin 1,5v poika hoki hiekkalaatikolla aina kun jokin meni pieleen että "oi ittu". Paljoa muuta ei jäppinen sitten osannutkaan sanoa.
Mä olisi kyllä vajonnut maan rakoon jos noi olis mun pojan ekoja sanoja.
No jokainen kasvattaa lapsensa omalla tyylillään.

Mua ärsyttää, kun mies on kova kiroilemaan. :kieh: "-vuotiaalta putosi joku kädestä, niin johan sieltäkin kuului "vittu". Kaupan kärryssä istuessaan huuteli" voi jumalauta". Oon tuosta miehelle sanonut, mutta ei opi :(

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mua ärsyttää, kun mies on kova kiroilemaan. :kieh: "-vuotiaalta putosi joku kädestä, niin johan sieltäkin kuului "vittu". Kaupan kärryssä istuessaan huuteli" voi jumalauta". Oon tuosta miehelle sanonut, mutta ei opi :(

Siis meillä 2- vuotias

Alkuperäinen kirjoittaja BiteMe:
mun 2v sanoo ittu usein mutta tarkoittaa istua. :D

Meilläkin pojat sanoi noin ja tarkoittivat istua. Ex kiukkuisena kyseli, että kiroiletteko te noin paljon, että pojat koko ajan v*ttua hokee :D Sitte vasta tajus, ku selitin mitä ne sillä tarkottaa :laugh:

meillä kans mies kiroilee aika paljon ja yks ilta kun veeti juoksi sitä päin nii huus "vittu,veeti,älä juokse" noo pikku papukaija sit heti matki :ashamed: mulkoilin vaan ett pitäskö siistiä isiltäkin suu saippualla

Yhteistyössä