Oi ihana noita miehen vanhempia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HyppyKeppi

Aktiivinen jäsen
12.12.2005
2 682
0
36
:headwall: :headwall: :headwall:
Antavat kaikki noille muksuille periksi ja kaikki kostautuu sitten meille vanhemmille! :headwall: :headwall:
Viimonen niitti oli nyt sitten se, että mummu oli laittanut tytön turvaistuimen auton etupenkille, kun tämä oli sitä taas vaatinut ja kitissyt. Tottakai se sinne pitää laittaa, ettei vaan pienen tule paha mieli! :headwall: :headwall: :headwall:
Mä oon jotenkin NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kypsä! |O

meillä oli poika koko pv:n mummulassa hoidossa. Oli syönyt koko päivänä vain lättyjä, kilolla sokeria päällystettynä!!!!!!!!!!!! JA SE ON MUMMUN JA VAARIN MIELESTÄ IHAN HYVÄÄ JA TÄYTTÄVÄÄ RUOKAA! Jesus et olin vihainen, ja lapsi sokerihumalassa!

eikö isovanhemmat nyt sais vähän hemmotella. kai lapsetkin tajuaa että kotona on sitten eri säännöt. kyllä meidänkin mummolassa eletään väillä jätskillä ja vanukkailla mutta yritän niellä kiukkua, harvemmin kuitenkin nähdään.

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Onko ne semmoisia henkilöitä, että niihen kanssa pystyis puhumaan asiasta ihan vakavissaan? Vai tussahtaisko heti herneet nenukkaan? Tuo on kyllä oikeesti hirmu ärsyttävää!

Kyllä tuo mies on koittanut siitä sanoakin, mutta kun me ei haluttais loukata ketään, mutta alkaa pikku hiljaan pistään oikein kiukux! Kun sitten se on aina yhtä kiukuttelua aina päivä sen jälkeen, kun tulevat mummolasta, kun ovat siellä saaneet kaikki periksi, eikä se sitten kotona enää onnistukaan... PLAAH! Että mua alko oikein riepoon nyt! Miten on noin tyhmä, että tekee tuollaisen tempun vaikka tietää, että meillä lapset istuvat takapenkillä?!?!?! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli Lemmikki:
eikö isovanhemmat nyt sais vähän hemmotella. kai lapsetkin tajuaa että kotona on sitten eri säännöt. kyllä meidänkin mummolassa eletään väillä jätskillä ja vanukkailla mutta yritän niellä kiukkua, harvemmin kuitenkin nähdään.

Mutta musta turvallisuudella ei voi lelliä... |O

sori vaan mutta mun käsittääkseni lapset kiukkuavat silti vaikkeivät ihan kaikkea siellä mummulassakaan ole periksi saaneet...niillä kun tuppaa ikävä omiakinvanhempia kohtaan tulemaan ja sitä podetaan sitten urakalla aina hoitopäivän jälkeen kotona!!
se tietää aina sitä samaa joka kerta..

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Hmm..varovaisesti kysyn onko pakko jättää isovanhemmille lapset??

*eikä kamalaa sotaa tästä*

On PAKKO, jos mies ei ole kotona ja minulla on töissä palaveri... Vai pitäisikö ne kantaa mukana sinne!?!?!? :headwall:

Ette te nyt ole tosissanne!!! Hei oikeesti! |O

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Ei tohon penkki juttuun nyt varmaan kuole... Voithan sanoa, että mummon ja papan autossa saa istua edessä, mutta omassa ei.... :/

Ei varmaan kuolekaan, ellei aja kolaria ja turvatyyny laukea naamalle...

sitten en tota etpenkki juttua ymmärrä jos sieltä tyyny löytyy mutta jos ei ole niin yhtä turvallinen paikka se on kuin sivukolarissa takapenkkikin....

(ja sori jo etukäteen...tästä tulee varmaan sota kun noin sanon)

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:

Mutta musta turvallisuudella ei voi lelliä... |O

Ei voi, mutta meidän vanhemmillamme ei ole niin 'tiukat pipot' turvallisuuden suhteen kuin meillä itsellämme täytyy olla. Kun me olimme lapsia, niin turvaistuimia ei ollut keksittykään, eikä liioin takapenkeille turvavöitä. Siellä pompittiin miten haluttiin matkojen aikana - ja kivaa oli :D Mutta toisaalta, nythän on asiasta olemassa lakikin, niin voisiko sitä selventää isovanhemmille, että tietäisivät miten menetellä? Jos heillä ei oikeasti ole tietoa?

Muutoin minusta isovanhempien kuuluukin antaa lapsenlapsilleen periksi haluamissaan asioissa. Ei se nyt niin vakavaa ole, vaikka välillä elää päivän lätyillä sun muilla herkuilla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Hmm..varovaisesti kysyn onko pakko jättää isovanhemmille lapset??

*eikä kamalaa sotaa tästä*

On PAKKO, jos mies ei ole kotona ja minulla on töissä palaveri... Vai pitäisikö ne kantaa mukana sinne!?!?!? :headwall:

Ette te nyt ole tosissanne!!! Hei oikeesti! |O

Juu ja hyvähän se ois käydä senkin takia, että kaikesta huolimatta on iso rikkaus, että lapsella on läheiset välit isovanhempiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Ei tohon penkki juttuun nyt varmaan kuole... Voithan sanoa, että mummon ja papan autossa saa istua edessä, mutta omassa ei.... :/

Ei varmaan kuolekaan, ellei aja kolaria ja turvatyyny laukea naamalle...

sitten en tota etpenkki juttua ymmärrä jos sieltä tyyny löytyy mutta jos ei ole niin yhtä turvallinen paikka se on kuin sivukolarissa takapenkkikin....

(ja sori jo etukäteen...tästä tulee varmaan sota kun noin sanon)

Niin no pahassa kolarissa voi kuolla, istu missä hyvänsä. Ja kai tota voit sanoa, että lain mukaan lasta joka istuu selkä menosuuntaan ei saa laittaa etupenkille, jos on turvatyyny tai ei ole penkissä! Pöhlöjä noi mun mielestä on, jos ei tommosta tajua! En veis siis ollenkaan tommoseen paikkaan, jos noin pässejä ovat!

No ymmärrän jos eivät näe usein! Mutta meillä kun näkevät melkein päivittäin ja aina on mummulla jotain herkkuja tuliaisina, milloin mistäkin, kaupungista, kaupasta, isosta mummulasta, töistä..... Ja juu olen sanonut, viimeiset 8vuotta!

Alkuperäinen kirjoittaja äitig:

No ymmärrän jos eivät näe usein! Mutta meillä kun näkevät melkein päivittäin ja aina on mummulla jotain herkkuja tuliaisina, milloin mistäkin, kaupungista, kaupasta, isosta mummulasta, töistä..... Ja juu olen sanonut, viimeiset 8vuotta!

Kuulostaa niin tutulta! Ja alan olla niin täynnä sitä! :headwall:
Meilläkin tytöt näkee mummun ja pappan melkein joka toinen päivä...