oi että en malta odotttaa että saan vauvan<3<3:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hhh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hhh"

Vieras
se tuoksuukin niin ihanalle ja ne puklut ja kaikki voih...vielä on vaan pitkä aika että saan oman vauvan...6kk.. ihanaa<3 joo ja mulla on kolme lata jo ennestään...mut silti haluan lissää:)

Onneksi mun vauvakuumeet on haihtuneet taivaantuuliin.
Ennen olin just tuollainen "oioijoi, niin ihania, tuoksuvat ihanalle" jne. =)
Kolme on lasta minullakin ja neljättä kovasti kaipailin kun kuopus oli 2v, mutta se kuume meni ohi, ja hyvä niin ;)

Mutta onnea ap odotukseen!! :heart:

Mulla on jäänyt tuo vaihe välistä kokonaan molemmissa raskauksissa. Johtuu varmaan ihan siitä, että mitä lähempänä synnytys on, sitä enemmän hermostuttaa. Korkeintaan kolme viikkoa enää jäljellä. Jännätään käynnistyykö synnytys itsekseen vai mennäänkö suoraan leikkaussaliin. Molemmat vaihtoehdot tuntuvat yhtä pelottavilta.

[QUOTE="vieras";24370534]Mulla on jäänyt tuo vaihe välistä kokonaan molemmissa raskauksissa. Johtuu varmaan ihan siitä, että mitä lähempänä synnytys on, sitä enemmän hermostuttaa. Korkeintaan kolme viikkoa enää jäljellä. Jännätään käynnistyykö synnytys itsekseen vai mennäänkö suoraan leikkaussaliin. Molemmat vaihtoehdot tuntuvat yhtä pelottavilta.[/QUOTE]

Miksi suoraan leikkaussaliin? Eikös käynnistys ja alatiesynnytys ole ihan käypä vaihtoehto, jos ei synnytys käynnisty itsestään?

Yhteistyössä