Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei:kestä kauaa, jokunen sekuntti siinä menee. Minulla ei käynyt edes kipeää, kun otettiin kainalosta ja rinnasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Ei:kestä kauaa, jokunen sekuntti siinä menee. Minulla ei käynyt edes kipeää, kun otettiin kainalosta ja rinnasta.
Jotenkin alkaa taas ahdistamaan.
Mulla on tuo päivä vapaapäivä töistä.
Puudutetaanko näytealue vai tungetaanko joku hemmetinmoinen neula vaan suoraan kasvaimeen?
En oo uskaltanu netistä etsiä tietoa, kun alkaa vaan mielikuvitus laukkaamaan ja menee yöunet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:multa otettiin kilpirauhasesta, ei juurikaan tuntunu :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Pääseekö sairaalasta sitten heti näytteenoton jälkeen pois?
Onko tuo päiväkirurginen vai meneekö polimaksu vai meneekö edellisen lääkärikäynnin (kirurgin )piikkiin? Ei niin että ois väliä mut muuten vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on struuma josta otettiin näyte. Ei puudutettu, nipisti jonkin verran. Ja jouduttiin ottamaan se vielä kolme kertaa kun ei meinattu näytettä saada, siltikään ei kunnolla onnistunut. Kyllä sä siitä selviät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Pääseekö sairaalasta sitten heti näytteenoton jälkeen pois?
Onko tuo päiväkirurginen vai meneekö polimaksu vai meneekö edellisen lääkärikäynnin (kirurgin )piikkiin? Ei niin että ois väliä mut muuten vaan.
jaa, tääki varmaan riippu paikkakunnasta. Mulla se tehtiin röntgenissä röntgenlääkärin suorittamana, ei menny maksua.