Vanhoja keskusteluja aiheesta on monia mutta olisiko tuoreempaa tietoa? Mulla oli keskenmeno lokakuussa, ensin lääkkeellisesti tyhjennettiin ja sitten imukaavinnalla vielä ja tulehdus päälle. Tämän seurauksena kohdun limakalvo on jäänyt ohueksi niin että kp 18, dpo 4 oli vain 3mm. Edellisessä kierrossa kp 12 viikko ennen ovulaatiota oli myös 3mm eli ei mitään parannusta vaikka kierto nyt pidemmällä.
Lääkäri sanoi että vain aika voi auttaa, että mikään lääke ei auta. Jos aika ei paranna niin mitään ei voida tehdä, mistään hoidostakaan ei ole hyötyä vaan sitten ollaan lapsettomia.
Eihän se ihan näinkään ole, eihän? Onko jotain mitä asialle voin tehdä itse, miten tätä on muilla hoidettu ja millaisin tuloksin?
Lääkäri sanoi että vain aika voi auttaa, että mikään lääke ei auta. Jos aika ei paranna niin mitään ei voida tehdä, mistään hoidostakaan ei ole hyötyä vaan sitten ollaan lapsettomia.
Eihän se ihan näinkään ole, eihän? Onko jotain mitä asialle voin tehdä itse, miten tätä on muilla hoidettu ja millaisin tuloksin?