Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Erittäin hyvin ilmaistu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ja Viviann, epäily ei ole vihamielistä.
Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
En nyt tarkottanu sua, vaan yleisesti on ollut aika kuuma puheenaihe tuo meidän kerho.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
En nyt tarkottanu sua, vaan yleisesti on ollut aika kuuma puheenaihe tuo meidän kerho.
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
olemme hotteja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kerhoon liittyessään on varmasti kaikille tehty selväksi, että se on aktiivinen kerho ja se, että näitä ei aktiivisia on poistettu listoilta ei tee siitä savustamista!
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Älä ota noin henkilökohtaisesti, ei sua ole tässä kukaan syyttänytkään, mutta ymmärrät varmaan, että vituttaahan se, että täällä huudellaan kerhon sisäisiä asioita ihan pokkana ja jaellaan salasanoja!
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Älä ota noin henkilökohtaisesti, ei sua ole tässä kukaan syyttänytkään, mutta ymmärrät varmaan, että vituttaahan se, että täällä huudellaan kerhon sisäisiä asioita ihan pokkana ja jaellaan salasanoja!
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kerhoon liittyessään on varmasti kaikille tehty selväksi, että se on aktiivinen kerho ja se, että näitä ei aktiivisia on poistettu listoilta ei tee siitä savustamista!
ei mua oo kukaan poistanu, vaan lähdin ite niiden kaikkien epäilevien viestien saattelemana
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint:
mistä päin sä olitkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint:
mistä päin sä olitkaan?
En kovin kaukaa susta, Oulun suunnalta siis.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint:
mistä päin sä olitkaan?
En kovin kaukaa susta, Oulun suunnalta siis.
oulusta etelään, itään vai pohjoseen?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint:
mistä päin sä olitkaan?