Oho, tai siis hupsis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cassyput

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
11 131
0
36
No niin, tuli eilen vahingossa ( :whistle: ) harrastettua seksiä ilman kumia, synnytyksestä aikaa kolme viikkoa. Jälkivuotoa ei ole kyllä pariin päivään näkynyt. Onko se nyt kovinkin todennäköistä että saan jonkun tulehduksen? Tarkoitetaanko sillä tulehdusriskillä kohtutulehdusta vai mitä? Millasia oireita siinä on, tai siis mistä tiedän jos olen saanut sen?

:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
olisin sinuna enemmän huolissani mahdollisesta raskaudesta

Nojaa, ei se ole musta kovin todennäköistä. Jos niin kävisi, niin todettaisiin että elämä on ja selvittäisiin siitä jotenkin.

miten niin ei? eka ovulaatio kun on aina ennen ensimmäisiä kuukautisia. ja tiedän (työn puolesta) useita ihmisiä joilla on ekat kuukautiset tullu reilu kuukaus synnytyksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
olisin sinuna enemmän huolissani mahdollisesta raskaudesta

Nojaa, ei se ole musta kovin todennäköistä. Jos niin kävisi, niin todettaisiin että elämä on ja selvittäisiin siitä jotenkin.

miten niin ei? eka ovulaatio kun on aina ennen ensimmäisiä kuukautisia. ja tiedän (työn puolesta) useita ihmisiä joilla on ekat kuukautiset tullu reilu kuukaus synnytyksestä.

Kyllä mä tiedän, itsellänikin alkoi aika nopsaa viime kerralla. En nyt vain pidä sitä kovin mahdollisena. Ja kuten sanoin jos napsahtaisi niin sitten sen kanssa jotenkin selvittäisiin.

Voiko joku vastata kysymykseen?

Me ollaan aina harrastettu seksiä, vaikkei 'lupaa' ole saatu. Heti, kun on vaan paikat toiminu, nii ukko on saanu kyytiä :D
Mutta kyllähän siinä on pientä tulehdusvaaraa olemassa. Ja jos tulehduksen saat, niin kyllä se pöpö jossain vaiheessa itsestään ilmoittelee