OHO! Päättäjät tajusivat jotain siitä, mikä turvapaikkakikkailussa on vialla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viisaimmat tiesivät jo 25 vuotta sitten, esim Kari Suomalainen.

Minä hölmöläinen luulin vielä vuosi sitten että esim yle ja hesari olisivat ihan luotettavia uutislähteitä.
Vasta kun tämä hypetys propagandasta alkoi näkymään enemmän näillä nettipalstoilla aloin ymmärtämään että eivät kaikki olekaan ihan puolueettomia :(
Voi voi..No ehkäpä kuitenkin parempi myöhään kuin ei koskaan.

Minä hölmöläinen luulin vielä vuosi sitten että esim yle ja hesari olisivat ihan luotettavia uutislähteitä.
Vasta kun tämä hypetys propagandasta alkoi näkymään enemmän näillä nettipalstoilla aloin ymmärtämään että eivät kaikki olekaan ihan puolueettomia :(
Samoin, tekisi mieli ampua itseni tyhmyyteni takia. Huoh. Lasten kouluun alkoi tulla enemmän ja enemmän muslimeja ja minä vaan olin että kiva kiva, ei mitään hätää. Sitten kaikkea alkoi tapahtumaan ja kantapään kautta tämäkin mamma oppi etteivät kaikki olekaan ihan samanlaisia, jotkut ovat ihan oikeasti hirveitä agressiivisia kusipäitä. Onneksi lapset tajusivat pian itsekin ettei noiden kanssa kannata hirveästi kaveerata.

Mielenkiinnolla seuraan, koska suvakkiystäväni silmät aukeaa, vai aukeaako ollenkaan. Koska olemme asioista niin täysin eri mieltä, emme puhu tästä aiheesta ollenkaan. Kyseinen ystäväni uskoo ja luottaa vieläkin ihan sokeasti hesariin ja yleen.

Mielenkiinnolla seuraan, koska suvakkiystäväni silmät aukeaa, vai aukeaako ollenkaan. Koska olemme asioista niin täysin eri mieltä, emme puhu tästä aiheesta ollenkaan. Kyseinen ystäväni uskoo ja luottaa vieläkin ihan sokeasti hesariin ja yleen.

Samoin minä odotan suvakki-siskoni silmien avautumista. Hesarista lukee kaikki uutiset ja ylpeyttä äänessään selitti olevansa suvaitsevainen.

Samoin minä odotan suvakki-siskoni silmien avautumista. Hesarista lukee kaikki uutiset ja ylpeyttä äänessään selitti olevansa suvaitsevainen.

Minulla on muutama tuttava, joiden silmät ehkä ovat jo alkaneet avautua. Toisen omaa lasta ahdisteltiin Itiksessä, mutta valitettavasti en vieläkään uskalla hänelle täysin julkistaa, missä nyt mennään. On niin omissa sfääreissään suvatsevaisuutensa kanssa.

Mullakin on suvakki-sisko. Jotain on hieman tapahtunut hänen ajatusmaailmassaan mutta edelleenkään hän ei voi myöntää esim etteivät nämä nuoret miehet ole mitään oikeita pakolaisia tai ettei heistä nyt niin hirveästi aiheudu ongelmia. Kun lukee pelkkää hesaria ja yleä, niin ei oikeasti tiedäkään miten koko Eurooppa on muuttunut turvattomaksi terroristien temmellyskentäksi. En oikein usko että sekään on hyvä ettei tiedä mistään mitään.

Minulla on muutama tuttava, joiden silmät ehkä ovat jo alkaneet avautua. Toisen omaa lasta ahdisteltiin Itiksessä, mutta valitettavasti en vieläkään uskalla hänelle täysin julkistaa, missä nyt mennään. On niin omissa sfääreissään suvatsevaisuutensa kanssa.
Onko teilläkin sellaista ettei tästä asiasta oikein voi puhua? Minulla on tuttuja jotka ovat suvaitsevaisia, ei niin paljon kuin aiemmin mutta kuitenkin, ja tämä aihe on täysin vaiettu, ihankuin sitä ei olisi olemassakaan. Jotenkin tuntuu oudolta kun ulkomaiden lehdet ovat täynnä siirtolaisuutisia ja jotkut eivät tiedä niistä mitään, ihankuin asuisivat täysin eri planeetalla.

Yhteistyössä