oho olipas mies hermona kun naurahdin tuolle lätkän alulle!

  • Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti
prkl
alko huutamaan että älä tuu siihen nauramaan tai mä hajotan tuon sun koko tietokoneen. sanoin et selvä ja painelin toiseen huoneeseen. hitto aikuinen ihminen ja ottaa jonkun pelin noin tosissaan et hermo palaa jos vähän naurahtaa ja sanoo et no just olipa hyvä alku.
 
ap
mun puolesta tuo ukko saa nykiä ihan rauhassa tuolla vierashuoneessa.
jos noin saatanan tosissaan ottaa jonkun pelin.
minkä mä sille voin et mua naurattaa tollanen tohellus et heti päästää maalin.
 
ap
mun mies ei edes huutanut ei saanut sanaa suustaan kun kysyin ensin että mitä siellä tapahtu oli vaan hiljaa ja kun menin katsomaan läppäri kainalossa siihen huoneen ovelle ja naurahdin alkoi huutaan et älä saatana tuu siihen nauramaan tai rikon ton sun konees.

oli niin kova pala et sanattomaks veti..
pitäskö päästää taas oikee räkänauru!!! buhahahahahahaha
 
Hmm
Se on vaan peliä.

Tulosta netistä usan lippu ja laita youtubesta yhdysvaltojen kansallislaulu soimaan.

Heiluttele sitten sitä lippua palstailun lomassa.

Älytöntä yhden pelin takia hermostua, miten se kenenkään elämää muuttaa suuntaan tai toiseen jos suomi voittaa tai häviää.
Sama aamu se on edessä lastenhoito, siivous jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä kans kuulu muutama ei lasten korville soveltuva sana tuolta sohvalta... Mut ei sen elämä sentään kaadu, vaikka häviäisivätkin, pääasia kuulemma oli, et ruotsi tippu...
Noin mäkin lohduttelin, että eikös se oo pääasia että ollaan kuitenkin Ruotsia parempia :LOL:
 
tuutikki
meillä kävi ap melkein samalailla kun teillä! Sain kuulla kunniani, ja mies kävi tupakalla ja tuli sitten pyytämään anteeksi. Reppanalla ihan tippa linssissä tuon pelin takia.
 

Yhteistyössä