oho,mies raiskattiin väkivaltaisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DURACELL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DURACELL

Aktiivinen jäsen
18.12.2004
4 574
0
36
Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa
Maanantai 28.9.2009 klo 12.28

Viisikymppisen miehen nettiseurustelu johti raiskaukseen.

Noin 50-vuotias pirkanmaalainen mies oli netin kautta yhteydessä Jaana -nimisen naisen kanssa. Pirkanmaan poliisin mukaan yhteyttä oli pidetty useampaan otteeseen, ja viimein sovittiin tapaamisesta. Viime perjantai-illaksi sovitun tapaamisen aikana oli tarkoitus harrastaa alistavaa seksiä.

Uhrin saapuessa tapaamispaikkaan häntä oli vastassa kolmikymppinen mies, joka kertoi Jaanan jo odottavan. Uhri luuli, että kyseinen mies oli lähetetty opastamaan hänet treffipaikalle.

Viisikymppinen opastettiin yksityistilaan, ja nuorempi mies kehotti häntä riisuuntumaan. Kun mies oli riisunut, laittoi nuorempi hänelle käsi- ja jalkaraudat.

Kahlittu mies uskoi, että kyseessä oli vain valmistautuminen Jaanan kohtaamiseen. Hänen opastajansa kuitenkin riisuuntui itse ja raiskasi uhrinsa väkivaltaisesti.

Raiskauksesta ilmoitettiin poliisille lauantaina. Teosta epäilty otetiin kiinni sunnuntaina, ja hänet on pidätetty raiskauksesta epäiltynä. Pirkanmaalla asuva mies on kuulusteluissa myöntänyt tekonsa. Poliisin mukaan hän oli tietoisesti esiintynyt vääränä henkilönä, eikä Jaanaa todellisuudessa ollut olemassa.

IL

Täytyy nostaa miehelle hattua siitä, että on tehnyt ilmoituksen poliisille. Kun asenneilmasto on tietyiltä osin samaa kuin tuon Jaskan, moni vain nielisi häpeänsä ja kärsisi.

Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
mutta onko sitä pakko tavata näitä nettituttuja.... ekan kerran vaikka sitten yleisellä paikalla....

Jos on nimenomaan tarkoitus harrastaa alistavaa seksiä, niin ei sitä yleisellä paikalla kannata tehdä tai tulee poliisit ja vie putkaan.

Ja tässä kohtaa olisi varmaan ollut aivan sama vaikka uhri ja tekijä olisivat tavanneet Helsingin torilla, kun uhri luuli koko ajan, että Jaanaa ollaan menossa tapaamaan ja tämä tekijä on vain joku saattaja.

Ja aika harva mies varmaankin osaa epäillä, että heidät raiskaisi treffeillä mies.

Jos itse noin vain antautuisin rautoihin, en kehtaisi tehdä rikosilmoitusta. Hyvävain, että jutun mies kehtasi... ehkä hän ei ihan kaikkein fiksuimpia ole, kun noin antautui :/

Tokihan se on vakava tapaus!
Älkää nyt viitsikö.

Mutta ei se tarkoita sitä etteikö tämä kyseinen tapaus voisi ensilukemalta tuntua myös hauskalta. Ei kukaan nyt oikeasti raiskauksen uhrille päin naamaa menisi nauramaan eikä edes _itse_ raiskaukselle.

Siinä nauretaan tilanteen koomisille piirteille, ja kyllähän tässä tapauksessa niitäkin oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Älkää nyt viitsikö.

Mutta ei se tarkoita sitä etteikö tämä kyseinen tapaus voisi ensilukemalta tuntua myös hauskalta. Ei kukaan nyt oikeasti raiskauksen uhrille päin naamaa menisi nauramaan eikä edes _itse_ raiskaukselle.

Siinä nauretaan tilanteen koomisille piirteille, ja kyllähän tässä tapauksessa niitäkin oli.

Sä olet kyllä todella sairas :(

Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuitenkin nauttinut.ei oo vaan itse saanut purkautua niin on keksinyt raiskauksen.

Näinhän se menee usein naistenkin kohdalla, kun ihan omasta halustaan hommiin ryhtyvät.

Niin ainakin joka viides rikosilmoitus raiskauksesta, naisten tekemä siis, on ihan puppua. Että ei ihan kaukaa haettua tuo sinun kommentti, jonka tarkoitus varmaan oli olla käänteinen tai jotain

Alkuperäinen kirjoittaja mitä koomista:
Älkää nyt viitsikö.

Mene pörräämään 4chanille /b/ osastolle muutamaksi viikoksi niin ymmärrät että nettihuumori on ja voi olla erilaista kuin ruokapöytä huumori.

kuitenkin nauttinut.ei oo vaan itse saanut purkautua niin on keksinyt raiskauksen.

Näinhän se menee usein naistenkin kohdalla, kun ihan omasta halustaan hommiin ryhtyvät.

Niin ainakin joka viides rikosilmoitus raiskauksesta, naisten tekemä siis, on ihan puppua. Että ei ihan kaukaa haettua tuo sinun kommentti, jonka tarkoitus varmaan oli olla käänteinen tai jotain

Pijä turpas kiinni jookos? Ku sä et tiedä luultavasti, miten vaikealta rikosilmoituksen tekeminen tuntuu ja miten tarkasti kysellään. Sinne ei huvikseen mennä valehtelemaan. Eikä auta, vaikka puhuu totta, jos ei ole tarpeeksi todisteita.

Älkää nyt viitsikö.

Mua ei naurata. Suakin voisi auttaa vähän empaattisemmaksi, jos ajattelisit raiskauksen uhriksi vaikka veljesi. Oikeasti miesten raiskauksia tapahtuu aika paljon, mutta uhrit ovat kaksoisuhreja: ensin raiskauksen uhreja ja sitten vielä asenneilmaston uhreja.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä koomista:
Älkää nyt viitsikö.

Mene pörräämään 4chanille /b/ osastolle muutamaksi viikoksi niin ymmärrät että nettihuumori on ja voi olla erilaista kuin ruokapöytä huumori.

Mitä jos vaan möngit takaisin siihen luolaan josta juuri kaivauduit.

Alkuperäinen kirjoittaja syy selvisi:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
mutta onko sitä pakko tavata näitä nettituttuja.... ekan kerran vaikka sitten yleisellä paikalla....

No niin, se oli sitten nettitreffien syy.

tarkoitin sitä että olisivat voineet tavata yleisellä paikalla missä ihmisiä ja oilisi odottanut että jaanakin tulee paikalle...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Tässä tulee se ilmi että ihan samalla tavalla niin nainen kuin mieskin voi olla hyväuskoinen hölmö.

Mitä sitten vaikka olisi hölmö?

Entäs sitten? Ihan samalla tavalla hölmöllä on ne ihmisoikeudet, joita täytyy pitää kiinni. Jos asenteet ois erilaiset, ei hölmöille tehtäs niin paljon pahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Pijä turpas kiinni jookos? Ku sä et tiedä luultavasti, miten vaikealta rikosilmoituksen tekeminen tuntuu ja miten tarkasti kysellään. Sinne ei huvikseen mennä valehtelemaan. Eikä auta, vaikka puhuu totta, jos ei ole tarpeeksi todisteita.

Miksi sä oletat, että kaikki ihmiset ovat samanlaisia kuin sinäkin? Kyllä naisista löytyy tosi kylmiä tyyppejä, jotka ovat valmiita tekemään rahasta tmv. vaikka mitä. Et sä voi yleistää omia kokemuksiasi koskemaan koko maailmaa.