Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla yhteen aikaan oli noita pyörtymiskohtausia,ei ollu vatsataudista tms johtuvaa,myehemmin sitten tutkimuksissa selvisi että jonkinasteita epilepsiaa,mutta koskaan en lääkitystä saanut,eli aika pienestä aivojen häiriöstä kyse.Mulla niitä kohtauksia tuli väsyneenä,tressaantuneena ym,nyt ei oo vuosiin tullu.
Mut mä muistan kuinka kauheelta tuntu herätä aina sen putoamisen jäljiltä,vaikka se tiedottomuus ei kestänyt kun hetken,pari vaarallisempaakin tilannetta oli ja kerran satutin itseni niin että kohtaus iski päälle kun mulla oli täys pannu kuumaa kahvia kädessä,kaveri oli kahvilla.Se pannu oli vaan yhtäkkiä pudonnut mun kädestä,särkynyt lattialle,olin vielä kerennyt kääntymään kaveriin päin katsomaan ja sit tipahtanut lattialle sen särkyneen kahvipannun päälle.
Lisään vielä,et mua pelotti ihan sikana lapsen syntymän jälkeen kun tuli sitä unvajetta ym,et miten uskallan kannella lasta jos tulee kohtaus päälle,mut ei tosiaan ole ollu kohtausken kohtausta vuosiin,et mikä lie juttu sit oli.
Mulle tehtiin varjoainekuvaukset,ultrat aivoista,magneettikuvat,aivojensähkökäyrät ja kaikki mahdollinen ja tosiaan jotain ihan pientä sähköhäiriöö siellä oli.
Mut tiedän tunteen joo,ja sitä pitkän aikaa sen jälkeenki viel viettii ja pelkää että koskas se taju seuraavan kerran lähtee ja missä tilanteessa.
Mut paranemisia ja lepäile=)
Meillä on epileptikko kotona, tuo pienempi poika, hänellä on ollut jo yli vuosi kohtauksetonta aikaa