Ei pökräily kuulu mun tapoihini, en ole tiettävästi koskaan pyörtynyt. Nyt sitten tää pirun mahatauti veti aika matalaksi, pesin esikoisen hampaita ja alkoi heikottaa, sanoin pojalle että pese hetki itse kun äidillä on taas paha olo. Seuraavaksi mä heräsin vessan lattialta, esikoinen pesi edelleen hampaita siinä mun yläpuolella ja kuopus oli mun mahan päällä halimassa mua.
Ja prkl kun sattu pää kun tonne lattialla mäjähdin |O Tai sattu siis lopun iltaa.
Nyt alkaa jo helpottaa koko tauti.
Onneksi ukko oli kotona ja tuli hoitamaan lapset nukkumaan, ja onneksi mä en ollut pois tolkuistani kuin muutaman sekunnin. Kamalaa jos kävis noin, jäis pidemmäksi aikaa tajuttomaksi, eikä mies ois kotona... Mitähän noi lapsetkin täällä keksis
Ja prkl kun sattu pää kun tonne lattialla mäjähdin |O Tai sattu siis lopun iltaa.
Nyt alkaa jo helpottaa koko tauti.
Onneksi ukko oli kotona ja tuli hoitamaan lapset nukkumaan, ja onneksi mä en ollut pois tolkuistani kuin muutaman sekunnin. Kamalaa jos kävis noin, jäis pidemmäksi aikaa tajuttomaksi, eikä mies ois kotona... Mitähän noi lapsetkin täällä keksis