V
vieras
Vieras
Postimies Patessa äsken joku kysyi: "Pääsikö herralta äsken pieru". Noh, kutsukaa tiukkapipoksi mut minusta se on ruma sana. Ei nyt ehkä kirosana, mut en soisi lasteni huutelevan pierua missään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kahdelle:mäkin huomasin.. mutta ei tuossa pieru sanassa mitään pahaa ole..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, kuulin sitten ihan oikein. Ei minun mielestäni mitenkään ruma sana tuo pieru, mutta kieltämättä lastenohjelmaa puolella korvalla kuunnellessa kiinnitti huomioni. Luulin kyllä kuulleeni väärin, mutta ilmeisesti siinä sitten sanottiin niin.
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:pitäs olla hienosti ja sivistyneesti SUOLIKAASU
Alkuperäinen kirjoittaja assa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, kuulin sitten ihan oikein. Ei minun mielestäni mitenkään ruma sana tuo pieru, mutta kieltämättä lastenohjelmaa puolella korvalla kuunnellessa kiinnitti huomioni. Luulin kyllä kuulleeni väärin, mutta ilmeisesti siinä sitten sanottiin niin.
Mitä se sitten olisi sanonut jos sana ei ollut pieru. Riepu? Pääsikö herralta riepu...?
Alkuperäinen kirjoittaja assa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai, kuulin sitten ihan oikein. Ei minun mielestäni mitenkään ruma sana tuo pieru, mutta kieltämättä lastenohjelmaa puolella korvalla kuunnellessa kiinnitti huomioni. Luulin kyllä kuulleeni väärin, mutta ilmeisesti siinä sitten sanottiin niin.
Mitä se sitten olisi sanonut jos sana ei ollut pieru. Riepu? Pääsikö herralta riepu...?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä se on paukku.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Eilisaamun Taikakarusellissa:
- Se on liian pieni.
- Ei koolla ole väliä.
- Älä petä itseäsi, kyllä suuri on paras. Suuri on paaaras, suuri on paaaras...
- Olli kiusaa!
- Minä vaan sanoin miten pieni se on, ei muuta.
- Onko se kasvanut yhtään sitten viime näkemän?
- Se on ennallaan, olen hyvin tyytyväinen sen kokoon!
:xmas:
Juu, tämä pervomutsi hihitteli ja lapset ei yhtään tajunneet että miksi :snotty: