OHO! Ihme on tapahtunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja what
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

what

Vieras
Mä oon tässä koko illan himoinnu suklaata ja vähän pitkin päivääkin vaikka yritän olla syömättä herkkuja.. No suunnittelin sit että kai mä kohta tässä iltapalan jälkeen voisin sit ottaa muutaman palasen ja oikeen nauttia niistä <3

Mitä hemmettiä, mä yhtäkkiä tajusin ettei mun enää teekkään mieli! oooho!
No joo saa nähä, kohta ruvetaan kattomaan leffaa niin ei sitä tiiä vaikka himot taas palaisi... :D Mutta nyt ei tee mieli muuta kun KURKKUA <3 taidanki leikata kurkusta IISON palasen leffakaveriks namnam.

Ok olipas vähän turhis mutta olkoot :)

Sitä on varmaan liikkeellä. Kaapissa olisi suklaata ja minulla on menkatkin, mutta siltikään ei tee yhtään mieli?! Kumma juttu... vettä vain tekee mieli juoda.

Alkuperäinen kirjoittaja Honeoyne:
Kokeilin kerran olla kaksi viikkoa ilman suklaata/herkkuja. Puolitoista viikkoa oli tuskaa mutta sitten huomasin ettei tee enää mieli. :)
Minä söin pakastevadelmia karkinkorvikkeena.

Mulla henk.koht. on mennyt niin että alkuun eka kuukaus, vähän reilu, oli hankalempaa ja pyöri mielessä. Mutta niistä selvis ihan sisulla vaan että kun ei, niin ei. Seuraava vuoskin meni sitten joten kuten, en "sortunut" mutta silloin tällöin (pari kertaa viikossa) karkit ja sellaiset kävi mielessä ja vesi kielellä mietin että eieiei, kyllä mä pystyn tähän.
Nyt kun on mennyt pari kuukautta vajaa puoltoista vuotta, niin mietin, että miksi ei? Mitä mä kelleen todistan? Mitä pahaa parissa? Noh, en mä nyt sitten kuitenkaan..ajattelen, että jos sen kaks vuotta ainakin.
Toisaalta kun tiedän kuinka siinä käy, homma lähtee kuitenkin lapasesta ja alan tursuamaan vaatteista ulos, olen veltto ja voin kirjaimellisesti pahoin, niin ei tee niin kovin mielikään karkkia sitten kuitenkaan.

Yhteistyössä