vierailija
taatanan taatana ku mua kiukuttaa!!!111Ööö..mitä saatanaa sä selität?
taatanan taatana ku mua kiukuttaa!!!111Ööö..mitä saatanaa sä selität?
Ai sä oletkin niitä jotka ei pysty seisomaan väitteidensä takana ja piilottaa epäonnistumisensa asiattomiin henkilökohtaisuuksiin. Anna mulle hetki aikaa niin saatan hämmästyä.taatanan taatana ku mua kiukuttaa!!!111
Voi pikku raivotarta. Itse teit itsestäsi numeron ja jatkat vaan. Oikea oppikirjaesimerkki siitä kuinka tehdä itsestään silmätikku.Ai sä oletkin niitä jotka ei pysty seisomaan väitteidensä takana ja piilottaa epäonnistumisensa asiattomiin henkilökohtaisuuksiin. Anna mulle hetki aikaa niin saatan hämmästyä.
Eiköhän tämä riitä tästä "keskustelusta"
Ootte te kyllä kipeitä ihmisraunioita.Voi pikku raivotarta. Itse teit itsestäsi numeron ja jatkat vaan. Oikea oppikirjaesimerkki siitä kuinka tehdä itsestään silmätikku.
Joko pistit haasteen postiin?Ootte te kyllä kipeitä ihmisraunioita.
Mistä asiasta haluat?Joko pistit haasteen postiin?
Siitä eilisestä "Saako täällä puhua P:stä"- ketjustahan sä lupasit laittaa.Mistä asiasta haluat?
Enhän mä siitä luvannut laittaa. Onko sulla joku aivo-ongelma vai miksi sun jutut on niin tyhmiä?Siitä eilisestä "Saako täällä puhua P:stä"- ketjustahan sä lupasit laittaa.
On sillä pikkuneidillä sitten lyhyt muisti. Joku itsesuojelumekanismi tuokin kaiketi.Enhän mä siitä luvannut laittaa. Onko sulla joku aivo-ongelma vai miksi sun jutut on niin tyhmiä?
Ehkä sä ei ymmarta mita sa luke. Jos sä vähä tyhma.On sillä pikkuneidillä sitten lyhyt muisti. Joku itsesuojelumekanismi tuokin kaiketi.
Aijai, miten loistokasta argumentointiaEhkä sä ei ymmarta mita sa luke. Jos sä vähä tyhma.
Joo toi pejootti on kyllä ihan oma lukunsa. Oikea klassikko xDAijai, miten loistokasta argumentointia
Mutta mitä muuta voi odottaa matalasti koulutetulta neljääkymmentä käyvältä psyykkisesti teinitytön tasolle jääneeltä hiekkapillulta
ihme kakara tänne majoittunu. tyyppi ei edes osaa lukea.Aijai, miten loistokasta argumentointia
Mutta mitä muuta voi odottaa matalasti koulutetulta neljääkymmentä käyvältä psyykkisesti teinitytön tasolle jääneeltä hiekkapillulta
nii ja jotta tyhmempikin tajuaa, nii en suinkaan tarkoittanut PeyoteaAijai, miten loistokasta argumentointia
Kommentti, josta puuttuu niinkin alkeelliset asiat kuin iso alkukirjain ja lopetusmerkki, pitäisi sitten muka ottaa vakavastinii ja jotta tyhmempikin tajuaa, nii en suinkaan tarkoittanut Peyotea
Et kyllä. Tarkoitit itseäsi.nii ja jotta tyhmempikin tajuaa, nii en suinkaan tarkoittanut Peyotea
Puuttuu sultakin piste.Kommentti, josta puuttuu niinkin alkeelliset asiat kuin iso alkukirjain ja lopetusmerkki, pitäisi sitten muka ottaa vakavasti
Ja sulta puuttuu joka jumalan lauseesta kaikki pilkut.Puuttuu sultakin piste.
Eihän puutu, hölmö. Ehkä et osaa lukea.Ja sulta puuttuu joka jumalan lauseesta kaikki pilkut.
Ehkä sinä et vaan huomaa omia kirjoitusvirheitäsi, vaikka niin näpsäkkä koetatkin olla.Eihän puutu, hölmö. Ehkä et osaa lukea.
Siis silloin, kun ko. sana aloittaa sivulauseen.Ehkä sinä et vaan huomaa omia kirjoitusvirheitäsi, vaikka niin näpsäkkä koetatkin olla.
Esim. että sanan edestä jätät systemaattisesti aina pilkun pois.
Ai, äskenhän sä väitit että joka lauseesta puuttuu KAIKKI pilkut.Ehkä sinä et vaan huomaa omia kirjoitusvirheitäsi, vaikka niin näpsäkkä koetatkin olla.
Esim. että sanan edestä jätät systemaattisesti aina pilkun pois.
Niinhän sulta puuttuukin. Tarkistapa käsite esimerkki. Mut hey, pointsit sulle neiti näpsä. Mulle tosiaan tuli ajatusvirhe äsken.Ai, äskenhän sä väitit että joka lauseesta puuttuu KAIKKI pilkut.
Taidat kyllä sekottaa myös käsitteet virke ja lause, mut hei, eihän me niin tarkkoja olla.