Ohjelmaa hääjuhliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kultakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kultakala

Vieras
Olen kaasona ystäväni häissä ja pitäisi suunnitella hääohjelmaa ja leikkejä. Kertokaa kivoja ja helppoja leikkejä yms. joita häissä olisi kiva leikkiä/tehdä.
Olen jännittäjätyyppiä, joten hirvittää selviänköhän ohjelman järjestämisestä mitenkään!

Kantsii käydä kirjastosta lainaamassa erilaisia kirjoja joissa on ohjelmanumeroita/pelejä/leikkejä erilaisiin tilaisuuksiin. Yksi perinteinen leikki on ainakin sellainen jossa on 12 ihmistä, 11 tuolia ja musiikkia. Kun musiikki lakkaa niin jokainen yrittää saada itselleen tuolin, se joka ei saa joutuu pelistä pois ja saa yhdelle kuukaudelle tehtävän eli parin hääpäivänä esim. 8. päivä jokaisena kuukautena joutuvat pelaajat muistamaan hääparia. Esim. 8. päivä tammikuuta lumenluonti, 8. päivä helmikuuta vie hääpari mäenlaskuun, 8. päivä maaliskuuta tarjoa hääparille kuumat kaakaot, 8. päivä huhtikuuta vie kimppu keväisiä kukkia hääparille jne.

ihan hauska juttu oli, että oli kaks kaulinta, toisessa oli sininen nauha, toisessa punainen. Molemmat kaulimet + kynät (merkkaustussi esim, ettei sotke) kiersi vieraitten joukossa, jokainen nainen kirjoitti punanauhaiseen nimensä, jokainen mies sininauhaiseen.
Kumman kaulin tuli ensin perille ---määrää kaapin paikan (sit sai revanssin ku kakkua leikattiin).
Se oli ihan hauska.

http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/YaBB.cgi?board=leikit

http://www.amoriini.com/Sivusto/Haaopas/haaohjelmaa/haaleikit.php

Kyllä noista pitäisi löytyä jo aika monta kivaa leikkiä :)

voi tehdä esim. runon/puheen hääparista ja siitä puuttuu adjektiiveja, joita sit etukäteen pyytää yleisöltä (ilman et ne näkee valmista tekstiä). Valmis runo luetaan hääparille. Voi se olla vaikka morsiamen puhe sulhaselle (kirjoitettu siis valmiiksi) tms.

Esim: Rakas _____________ sulhaseni. On ihanaa, kun vihdoinkin on koittanut ______________ hääpäivämme. Olen omasta mielestäni kuin __________________ ruusu ja sinäkin olet _________________ komea.

jne jne...

Yhteistyössä