ohjeita kuulien käyttöön

  • Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
training
Mulla nuo isommat kuulat on aina ollet ihan yhtä tyhjän kanssa...niitä vois pitää vaikka kolme päivää putkeen ilman mitää ongelmia, eli eivät sitten treenaa enää yhtään mitään...pienemmät toimii kuten pitääkin.

Ja ei niitä vaan kannata sinne sisään pistää ja antaa olla...jos oikeesti haluutte miehenne yllättää niin opetelkaa liikuttelemaan niitä...yllätytte kuinka paljon lihaksia tuola alapäässä oikeesti on ja miten eri tavoilla niitä voi käyttää...eli ei vaan sitä "purista, älä purista"...ja mikä parasta, kun lihashallinta paranee nii orgasmiherkkyys ainakin allekirjoittaneen kohalla kanssa parantunu huomattavasti.

Siitä poisottamisesta...jos kuulat on oikeen kokoset, niin ne tulee pois kun käy vaikkapa kyykkyyn ja rentouttaa lihakset...jos ne on isommat kun ois tarvis olla (jollon tietysti myös tehottomammat/tehottomat) niin sit sama asento ja lihaksilla työntää ne pois ja/tai sormella avittaa...joka tapauksessa kyllä ne sieltä pois saa.
 
tyhmä ksymys :ashamed: kun ne pallot laittaa tonne alapäähän niin tekeekö ne itse siellä työnä vai tarvii myö itte supistella ku ne on siä ja paljonko noi smartpallot maksaa suurinp ja mistä niitä saa?
 
pingpong
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2007 klo 10:04 miia kirjoitti:
tyhmä ksymys :ashamed: kun ne pallot laittaa tonne alapäähän niin tekeekö ne itse siellä työnä vai tarvii myö itte supistella ku ne on siä ja paljonko noi smartpallot maksaa suurinp ja mistä niitä saa?
Niiden kuulien idea perustuu lihasten supisteluun, kun ne yrittää taistella painovoimaa vastaan. Siis estää tietämättäsi niitä tipahtamasta. Alussa kuitenkin suosittelen piukkoja pöksyjä jalkaan harjoittelun ajksi.
Itse ostin seksipuodista ne smartit. Maksoi n. 18 egee. B)
 
laadukas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 15:08 letkukinttu kirjoitti:
onko geishakuulissa ja noissa smartballsseissa mitä eroa??? Kun ei ole kokemusta kummistakaan. Jos innostuis tän ketjun myötä jumppaamaan ;) :ashamed:
Kannattaa panostaa laatuun geishakuulia ostaessa. Silicon-suojatut ovat parhaat, ja katso narujen suojaus samoin.
Ekat oli hieman huonot, mutta nyt Smartballsit (hieman soikeat 2 munan muotoista) on olleet paremmat.
 
elly
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 15:57 Marika kirjoitti:
Ostin smarts pallot ja kysyisin sellasta että kun ne ovat tuolla alapäässä niin tarviiko mun supistella samalla? Tunsin kyllä jotain kun kävelin vaikka en supistellut. Kiitos jos joku osaa kertoa :D
Lihaksethan siellä alapäässä vaistomaisesti estävät kuulia valumasta ulos. Ja sitähän ei itse (ainaskaan minä) oikein tunnekaan.Jotenka ei välttämättä muuta tarvii. Kuitenkin se tietoinen pieni supistelu kuulia vaikka samalla liikuttaen tuo lisäpotkua treeniin. :kieh: Opin sen supistelu taidon muutama kuukausi kuulajumpan aloitettuani. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 14:21 Marika kirjoitti:
Pidättekö niitä smarts palloja siellä kauankin? Oon nyt 2 pv käyttänyt ja alottanut 5 min päivä. Lisäänkö jo ja koska voi tunteihin me nnä?
Jos ne kestää ongelmitta, niin senkun lisäät aikaa. Muistaakseni jossain ohjeessa (olisko ollut MeNaiset tai Anna lehdessä) oli suositus alkuun 15-20 min. Sen jälkeen pitää vaan itse tunnustella itselle sopiva aika. ;)

Omalla kohdalla alku oli vaikeaa. Eivät pysyneet minuuttiakaan, vaan alkoivat valua saman tien ulos. Totuttelin sen jälkeen makuulla (aina esim. vaavin kanssa päikkäreiden ajan) laittaa kuulat paikoilleen. Sitten vaan muutama minsa joka pv. rauhallista liikkumista. Siivouspäivä oli pitkään parasta kuulajumppausta, ja lihakset voimistuivat aivan silmissä.
:kieh:

Tänään oltiin kattelees taas asuntoja, ja aamulla lähtiessä sujautin kuulat sinne sisääni. Menikin odotettua pitempään, vasta äsken tultiin. Alkoi ollakin viime hetket vaikeaa toisen kuulan jatkuvasti pyrkien luiskahtelemaan housun sisään :ashamed: :snotty: :eek: Joten ei enää näin kauaa.
 
Nainen
Heippa!
Mä osti ne isommat sekä sellaset pienemmät jotta voisin "reenata" mut isompien kanssa meni niin et mä en niitä edes huomannu ne pysy mun sisällä ihan itsestään ja monta tuntia, no pistin sit ne pienet ja painavammat ilman narua olevat ja nekin pysy tosi hyvin, hiukan jouduin supistamaan lihaksia siellä alhaalla. Onks se nyt sen merkki et mun värkki onkin ihan hyvässä kunnossa kolmen alatie synnytyksen jäljiltä
 
Kun ostin noi smartit ja nehän on varmaan keskikokoset vai luokitellaanko ne isoiksi palloiksi? Sattuu jonkinverran tai tuntuu inhottavasti kun niitä ottaa alapäästä pois vaikka ois märkääki, onko mulla sit jo ennestään tiukka? :LOL:
 
nyt vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 21:23 Marika kirjoitti:
Kun ostin noi smartit ja nehän on varmaan keskikokoset vai luokitellaanko ne isoiksi palloiksi? Sattuu jonkinverran tai tuntuu inhottavasti kun niitä ottaa alapäästä pois vaikka ois märkääki, onko mulla sit jo ennestään tiukka? :LOL:
Sanat kokemukset, et nämä Smartballsit alussa näyttää ja tuntuukin melko suurilta. Kuiteskii jonkun aikaa nyt kokemusta jo omaavana ovatkin ihan sopivat kooltaan, ja hyvät soikean muotonsa ansiosta. Tuttavallani on vieläkin isommat (olivat ihan pyöreät) joten nämä kuuluvat kai siihen medium-luokkaan. :whistle:
Minullakin tuo emättimen suuaukon tiukkuus ennestäänkin hyvä. Sen huomaa kuulia laittaessa, ja poistaessa. Olen oppinut jo rentouttamaan paikat, joten molemmat asiat sujuu :kieh: ;) Kuitenkin suurin tarve olisi saada se emättimen keskiosakin (ja myös sieltä perältäkin) tiukennettua. Tästä on nyt viime viikkojen aikana jo saavutuksia havaittavissa, joten suunta aivan oikea. :saint: =) =) =) Treenit jatkuu entistäkin ahkerammin B)
 

Yhteistyössä