ohjeita kuulien käyttöön

  • Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
tietämätön
voisko joku tietävä ja osaava kertoa miten niitä kannattaisi käyttää. Tilasin hölmöyksissäni semmoset missä ei ole mitää narua. Nyt luettuani juttuja olisi alottelijalle ollut vissiin ne smartballsit ollu hyvät. Olisi kiva jos niitä nyt voisi hyödyntää ettei ne jää vaa kaapin pohjalle lojumaan... :headwall:
 
Suositus on aloitella niillä hieman isommilla narullisilla (esim. Smartballs) geishakuulilla. Sitten lihaskunnon parantuessa, ja muutoinkin asiaan oppineen on helppo siirtyä niihin irrallisiin.
tietysti voit kokeilla, ja tunnustella niitä pienempiäkin. Pois ottaminen vaan vaatii oman tekniikan. ;)
 
apua
mä kävin just tänää ostamassa sincitystä kuulat,smatrballseija en ostanut,sain halvemmalla kuulat jotka ajaa täysin saman asian,materiaali vaan erilaista,noissa smartballeissa on kyl se hyvä,ett sopii allergisillekkin,ku ne on silikonii kokonaan..mutta mä kokeilin just noita mun,ne on ne "aloittelijan" vähän isommat narulla,niillä kun on aikansa treenannut niin voi jo siirtyä niihin irrallisiin,pienempiin..niin ku jo joku tässä kirjoittikin.. mutta mulle just suositeltiin siellä näitä kun kerroin,etten ole vielä koskaan tälläsii kokeillut..ja ne tuntuki ihan hyvältä sisällä..tuloksista en voi tietenkään vielä puhuu..mutta olen kyllä kuullut monenkin sanovan (ja liikkeessä sanoivat myös!) että säännöllinen treenaus kuulilla tuo kyllä tuloksia,jonka huomaat itse ja miehesikin varmasti... :p nyt ei sitten muuta ku treenin aloitus..josko vaikka puolen/vuoden päästä vois jo siirtyä niihin "vaativampiin" irrallisiin,pieniin kuuliin... ;)
 
minullakin
Minullakin oli aikaisemmin ostetut halpahintaiset kuulat. Niissä oli hygienia ongelmia, ja pitivät melkoista mekkalaa (kolinaa ) kävellessäni.
Sitten kun näin kaverillani ne Smartballsit, niin halusinkin samanlaiset. Olen ollut tyytväinen, ja ovatkin ahkerassa käytössä. =)
 
Itsekin olen smartballs kuuliin ollut tyytyväinen. Muistaakseni tuolla http://www.toyheaven.fi Oli laajavalikoima kuulia. Nyt harkitsen myöskin uusien pienempien ja painavempien kuulien ostoa.
 
Ihmeesti ne geisha-kuulat on vaan auttanut, vaikka en kummosempia ohjeita itsekkään ole saanut. ;)
Laitan vaan sisään emättimeen ne aamuisin antaen olla siellä muutaman tunnin. Usein saman toisto vielä iltapäivällä. Joskus ne suorastaan ovat unohtuneet ottaa pois, koska en aina niitä tunne siellä olevankaan
:ashamed: Toisaalta taas fysioterapeutin mukaan ne kuulat ei saa kummemmin tuntuakkaan, ainakaan epämiellyttävältä. =)
 
smartballs
Eikös sellaiset motorisoidut ole tarkoitettu sänkyleikkeihin? Vai onnistuuko sellaisilla tämä lihasten jumppaus?
Kuulemma hieromasauvan käyttökin edesauttaa emätinlihasten voimistumiseen. Ihan tavalliset smartballit olleet hoitamassa treenausta melko hyvällä menestyksellä. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2005 klo 17:58 hoitsu kirjoitti:
Suositus on aloitella niillä hieman isommilla narullisilla (esim. Smartballs) geishakuulilla. Sitten lihaskunnon parantuessa, ja muutoinkin asiaan oppineen on helppo siirtyä niihin irrallisiin.
tietysti voit kokeilla, ja tunnustella niitä pienempiäkin. Pois ottaminen vaan vaatii oman tekniikan. ;)
Irrallisten poisottaminen ei ole temppu eikä mikään. Seisoo vain paikallaan (haara-asento voi helpottaa) ja pitää lihakset rentona. Kyllä ne sieltä valuu ulos.
 
samantha
Käytin kierukan kanssa varmaan parikin vuotta ilman ongelmia. Luin jostain naisten lehdestä että geishapallojen naru voi jäädä kierukan lankoihin (??) kiinni. Mielestäni todella epätodennäköistä..
Nyt on 9 kk ollut Nuvaring renkula, ja geishakuulat ovat olleet normaalisti samaan aikaan käytössä. Gynen mukaan ei mitään haittaa, ja ehkäisytehoon ei vaikuta. ;)
 
Minä en tiennytkään että näitä voi pitää sisällä kauemminkin ... no pitää kokeilla huomenna töissä ... onkin muuten tulossa tylsä kokouspäivä. Toivottavasti edes nämä piristää. Kiitos silmien aukaisusta ...
 
piristystä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 13:59 Aijaa kirjoitti:
Minä en tiennytkään että näitä voi pitää sisällä kauemminkin ... no pitää kokeilla huomenna töissä ... onkin muuten tulossa tylsä kokouspäivä. Toivottavasti edes nämä piristää. Kiitos silmien aukaisusta ...
Ihan sen takia hommasinkin nämä "markkinoiden hiljaisimmat" kuulat, ja tämä mainos sattui pitämään paikkansa.. :kieh: Sillä voin pitää kuulia paikasta ja ajasta riippumatta mieleni mukaan. Kuten työpaikallakin. :saint: B)
 
smaigeli
Jos tuollaiset smartballs-kuulat sitten ovat ne hiljaisimmat niin mitenkäs nuo edullisemmat pallot? Pitääkö ne sitten jotenkin häiritsevän kovaa melua.. eli pystyykö pitämään julkisilla paikoilla?
 
hyss
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 18:35 smaigeli kirjoitti:
Jos tuollaiset smartballs-kuulat sitten ovat ne hiljaisimmat niin mitenkäs nuo edullisemmat pallot? Pitääkö ne sitten jotenkin häiritsevän kovaa melua.. eli pystyykö pitämään julkisilla paikoilla?
No joo, onhan näissä kuulien äänissä eroa. Aikaisemmin oli sellaiset halpiskuulat, ja aina piti ihan miettiä missä voin liikkua ne sisälläni sen "kolinan" takia. :snotty: Kerran erhdyin käymään kirjastossakin.., mutta oli sitte viimeinen kerta niiden kanssa. :ashamed:

Nämä smartballsit ei ole täysin äänettömät, mutta ulkopuolinen ei taatusti kuule sitä pientä rullaavaa ääntä kovemminkin liikkuessani. ;)
 
kuulatreeni
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 07:56 äippä kirjoitti:
kävin itsekkin tilaamaassa kuulat.
nyt aattelinkin kysyä että onko kuulien käyttö ikinä liian myöhästä aloittaa,
kun paikat on jo todella huonossa kunnossa? vieläkö ne saa kuulilla paranemaan?
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Malttia vaan treenin kanssa!
 
Huu
Kyselenpä tyhmiä... Nuo smaqtballsit kuukostavat suurilta, vaikka olenkin yhden lapsen alateitse synnyttänyt. Onko kellään tietoa Instrumentariumissa myytävistö Aquaflex kuulista.Onko ne pienemmät, narulliset, käyttökelpoiset?
 
tiedän
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 15:29 Huu kirjoitti:
Kyselenpä tyhmiä... Nuo smaqtballsit kuukostavat suurilta, vaikka olenkin yhden lapsen alateitse synnyttänyt. Onko kellään tietoa Instrumentariumissa myytävistö Aquaflex kuulista.Onko ne pienemmät, narulliset, käyttökelpoiset?
Ne Instrun kuulat on 5 mm pienemmät. Kerran vertailtiin kaverini kanssa minun smartballseihin.
 
uusi kysyjä
Heips,

tämä on jo vanha kesksuteluketju mutta kysynpä silti, josko joku osaisi auttaa. Olen itse ostanut juuri smartballsit ja niiden käyttö tuntuu tosi helpolta ja mielestäni tunnen lihakseni tosi hyvin (en ole synnyttänyt). Kannattaako siis pian vaihtaa pienempiin, ei siis varmaan ole haittaa vaikka treenailisi vain näillä, mutta olisikon teho vielä parempi, jos pienemmillä jatkaisi harjottelua, kun nostaisi vaikeustasoa omille lihaksille?

Kiitos mielipiteistä :)
 
reenailija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 02:30 uusi kysyjä kirjoitti:
Heips,

tämä on jo vanha kesksuteluketju mutta kysynpä silti, josko joku osaisi auttaa. Olen itse ostanut juuri smartballsit ja niiden käyttö tuntuu tosi helpolta ja mielestäni tunnen lihakseni tosi hyvin (en ole synnyttänyt). Kannattaako siis pian vaihtaa pienempiin, ei siis varmaan ole haittaa vaikka treenailisi vain näillä, mutta olisikon teho vielä parempi, jos pienemmillä jatkaisi harjottelua, kun nostaisi vaikeustasoa omille lihaksille?

Kiitos mielipiteistä :)
Sitä kuulien käyttöaikaa voi jatkaa, niin lihakset joutuu työskentelemään enemmin. Samoin jos varmistaa liukkauden. :whistle:
 
pimpsa
minulla aguaflex kuulat instrusta jossa kaksi muovista tampaxia joiden sisään saa itse painot.5g kaksi 10g ja olikohan yksi 15g paino. toinen tampax pienempi ja saa keskittyä et kaikil painoil pysyy!
 

Yhteistyössä