O
ooo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Palautetta laitoin minäkin:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mutta miksi sellaset ei vois pinoutua, joita asia kiinnostaa?? Säästyy itseltäkin vaiva, kun kysymys ja vastaus löytyy yhdestä ketjusta.
Ei se oikein onnistu kun keskustelua aiheesta on niin paljon, ja totta on että sitä on vaikeaa etsiä yhdestä ketjusta kaikkea tietoa ellei jotain ihmeellistä keinoa keksi.
Mutta kohtuus kaikessa, asiasta saa keskustella, ja on hienoa että keskustellaan mutta haku toimii yllättävän hyvin ainakin mulla ja sitä voisi kokeilla ainakin ennen kun samasta aiheesta tekee useita avauksia.
No tämän tosiaan kuvittelisi koskevan myös niitä paska mies ja pettääkö mun mies avauksia. Ja mitä lasissa avauksia ym.
Ja päivän ruoka ja siivous ym.
Mutta ymmärräthän säkin miten valtavasti aihe aiheuttaa keskustelua ja kysymyksiä, miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita aina.
Toiset haluaa keskustella, toiset ei sitten ollenkaan.
Jos 20 avauksesta 18 on possunuha avauksia ni tottahan se osaa ärsyttää.
tähän olisi juurikin kaikkien keskustelijoiden takia hyvä käyttää tuota hakua, se kun on tehty siihen siksi että löytäisi vastaukset kysymyksiin ilman että sitä samaa tarvitsee päivän aikana useiden henkilöiden kysyä montaa kertaa.
Olisi lähinnä kohteliasta antaa tilaa kaikille palstailijoille, ei tukkia palstaa samoilla avauksilla, jos haulla ei sitä löydy niin toki sitä voi kysyä.
Mutta kyllä mä ainakin haluaisin että kaikki viihtyisivät täällä ja olisin valmis sen vähän vaivautumaan et naputtelisin ton haun ensin, varsinkin jos aihe on sellainen että siitä vatvotaan useassa ketjussa joka päivä.
Onko se sitten niin hankalaa napauttaa sivu 2 tai 3 jos uu7demmat avaukset muista aiheista on painuneet sinne?