Ohitin tänään hautajaissaattueen siskoni hiacella

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Ronja
No ehkä siksi että hautajaissaattuetta ei saa ohitella eikä tukkeentua saattueen väliin, vaan letka pitää päästää kiltisti ohi ja kunnioittaa vainajaa ja surevia!
Näin meillä on tapana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
oletko koskaan kuullut puhetta hyvistä tavoista.....?
kerropa sille mulkvistille joka seurasi lihavankkureita! Itse näytin kyllä vilkulla että lähden ohittamaan, ni tää yrittää kurvata eteen.
Mjoo.... voit lopettaa provoilun jo Lunatic.

Ellet sitten oikeasti ole luolassa kasvanut.
Sama kuin kysyisi miksi haudalle ei saa kusta.
 
Ronja
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
oletko koskaan kuullut puhetta hyvistä tavoista.....?
kerropa sille mulkvistille joka seurasi lihavankkureita! Itse näytin kyllä vilkulla että lähden ohittamaan, ni tää yrittää kurvata eteen.
Se yritti estää sinun ohitusaikeet aika varmasti..
Vaikka ite pysähtyy sillä autollansa jonnekki ja päästää saattueen rauhassa ohi. Ja sitten jatkaa vasta matkaansa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
oletko koskaan kuullut puhetta hyvistä tavoista.....?
kerropa sille mulkvistille joka seurasi lihavankkureita! Itse näytin kyllä vilkulla että lähden ohittamaan, ni tää yrittää kurvata eteen.
Jos toinen on moukka ja toinen supermoukka, kumpi on typerämpi????
 
henna
Eikös tuo ns. ohituskielto-suositus ole lähinnä taajama-alueella. Kyllä isoilla teillä saa ja pitää ohittaa. Ei kai härre gyyd satasen nopeusalueella voi kaikki ajaa 5-6kymppiä vaikka kuinka olis hautajaissaattue...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
oletko koskaan kuullut puhetta hyvistä tavoista.....?
kerropa sille mulkvistille joka seurasi lihavankkureita! Itse näytin kyllä vilkulla että lähden ohittamaan, ni tää yrittää kurvata eteen.
No enpä yhtään ihmettele.. todella törkeää käytöstä SULTA!!
 
..:..
Miksiköhän yritti katkaista ohitusyrityksesi? Olisiko ollut niin, että saattueessa olevilla oli hyvät käytöstavat, mutta sinulla ei. Olisit mennyt vaikka kiertotietä, mutta ei missään nimessä ohitse.
"Kiva" siskollesi, että käytit hänen autoaan. Toivottavasti ei kovin pieni paikkakunta kyseessä.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
oletko koskaan kuullut puhetta hyvistä tavoista.....?
kerropa sille mulkvistille joka seurasi lihavankkureita! Itse näytin kyllä vilkulla että lähden ohittamaan, ni tää yrittää kurvata eteen.

voi *kele sentään.. kukas tässä mulkvisti on?! hitto luulis nyt ihmisen tajuavan olla menemättä hautasaattueen keskelle tai olemaan ohittelematta auton kaasu huutaen ruumisautoa.. minusta tuo on vain törkeää että tuolleen häiritään surevia!!
 

Yhteistyössä