Ohi on taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MITÄ TEEN TON KANSSA??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MITÄ TEEN TON KANSSA??

Vieras
ihan hervoton 2veen huutokohtaus.
Sai raivarin kun ei saanut pompotettua mua makkarissa ramppaamaan..
Ja sillä kun menee hermot niin se huutaa tunnin vähintään.

Ei kuuntele mitään jos yritän puhua.
Mä en tiedä mitä tehdä muuta kuin käsken välillä lopettaa ja sanon että tulen heti kun on hiljaa.

Mua ottaa aivoon niin kovaa enkä kestä sitä ääntä enää ollenkaan että meinaa taju multa lähteä.
Jos mä meen ja laitan peitot sun muut ja rauhotan sen sylissä tms nukkumaan niin sittenhän se saa tahtonsa karjumalla läpi, vai?

Se sen tunnin huutaa ja sit rauhottuu ja sit meen halimaan ja pusimaan ja laittamaan uudelleen nukkuun.

Voipi olla sulle huono neuvo, mut meil nukutaan samas huonees vanhempien vieres ja nukutetaan sillee, et ollaan seurana, kunnes nukahtaa. Ja nukkuvat kuin tukit koko yön siitä asti, kun pinnasängystä pääsivät pois vuoden ikäisinä. Nyt 2v2kk... Eikä ole mitään huutoja. Ei ton ikänen vielä "saa tahtoansa läpi", anna syliä, lohdutusta, läheisyytta!!!! T.karsee äiti, mutta tuosta emme tingi

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Meil o sama ruljanssi, illasta toiseen..*huoh*
Mut min e luovuta! Mä vaanin sitä seinän takana ja saalistan takas sänkyyn heti kun kuulen että loikkii lattialle.

Näin myös.
Ja voin taata ja allevivata että kiitos seisoo lopussa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kuukku:
Voipi olla sulle huono neuvo, mut meil nukutaan samas huonees vanhempien vieres ja nukutetaan sillee, et ollaan seurana, kunnes nukahtaa. Ja nukkuvat kuin tukit koko yön siitä asti, kun pinnasängystä pääsivät pois vuoden ikäisinä. Nyt 2v2kk... Eikä ole mitään huutoja. Ei ton ikänen vielä "saa tahtoansa läpi", anna syliä, lohdutusta, läheisyytta!!!! T.karsee äiti, mutta tuosta emme tingi

Mä oon just saanut ne opetettua nukahtamaan ilman mua, ja nukkuvat meidän makkarissa.
Teki tuota jo silloin kun nukutin jos heräsi yöllä tai muuten vaan meni hermot.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Meil o sama ruljanssi, illasta toiseen..*huoh*
Mut min e luovuta! Mä vaanin sitä seinän takana ja saalistan takas sänkyyn heti kun kuulen että loikkii lattialle.

Näin myös.
Ja voin taata ja allevivata että kiitos seisoo lopussa :)

näin meilläkin oli,mutta ohi on....laps yli 3v ja nukahtaa hiljaa itekseen.....huoh,ihana hiljaisuus......zzzzzzz

Yhteistyössä