Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meille firma laittoi km -korvaukset ja ateriakorvaukset. Lisäksi kehtasi vielä laittaa tuplamäärät tarvikkeita laskuun. Ajattelin tehdä petoksen yrityksestä rikosilmoituksen, jos ei saa määriä oikeiksi. Tunteja tietenkin on myös ylimääräisiä.
Ei muuten tarvitse maksaa km-korvauksia eikä muitakaan lisäkuluja, joista ei ole sovittu.
Kaksi tuntia sähkötarvikeliikkeessä ja meillä ei ainakaan keitellä kahvia ja ruokatuntia suostun maksamaan korkeintaan puolituntia jos käyvät välillä syömässä. Jutustelut jätetään myös väliin eli meiltä tuosta tulisi laskua 15 min työ, tarvikkeet kävisin hakemassa itse. Ja tuon listan nähtyäni, laittaisin ne myös itse paikoilleen.
Tästä syystä suosittelen pyytämään kirjallisen tarjouksen tehtävästä työstä jolloin yllättäviä kuluja ei tule. =)
Ne joutuu maksamaan tuntipalkan sille sähkärille, joka tunnista, minkä se on ollut töissä. Näinpäin ei koskaan mietitä asioita. Matka firmasta työn suorituspaikalle ja takaisin on myös laskutettavaa aikaa ja samoin kaikki muut varsinaisen työn ohessa suoritettavat toimet kuten siellä tukussa käynti. Kannattaa sopia urakka aina jos mahdollista. Olitko valvomassa työn tekoa, jotta voisit varmistaa työhön kuluneen ajan.
Meillä laskutettiin samaan tyyliin kahden eri firman sähkärit ja soitin perään.
Eka äijä ei korvaansa lotkauttanut ja toka tarkisti laskun niin kuin piti. Ekalle äijälle minä törppö keitin vielä kahvit ja laskutti vielä siitäkin puolituntisesta... Tällä hetkellä laskutetaan vissiin ton kotitalousvähennyksen vuoksi törkeästi ylitunteja.
Molemmilla kerroilla olin itse kotona, joten tiedän tarkalleen kuinka kauan ukot olivat meillä. Sen lisäksi molemmat puhuivat koko ajan puhelimeen, että sellaista työntekoa. En nyt varsinaisesti kytännyt mutta olin lasten kanssa ulkona ja ovet auki, joten kuulin sen mölinän.
Vielä sen verran että eka ukko haki kahden kilometrin päästä jotain releitä ja laskutti siitä vielä matkakulut tuntiliksan lisäksi, ei ymmärrä.
Soita perään ja vaadi korjaamaan lasku. Meillä lasku oli soiton jälkeen yli 100 euroa kevyempi...