Ohhoh! Sähkömiehen lasku 2tunnin työstä 5h!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Säkäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Petos syytteen voiko tehdä kun on todistettu että laskuttaa samasta laskusta minua ja isäntää .. Eikös jo ole selvä rikos kun todistettavasti on niin tehnyt ?? Poliisin luo onko mentävä ?? Sovitteluneuvottelussa ei olltu minää saa laskuttaa !!

Kaksi tuntia sähkötarvikeliikkeessä ja meillä ei ainakaan keitellä kahvia ja ruokatuntia suostun maksamaan korkeintaan puolituntia jos käyvät välillä syömässä. Jutustelut jätetään myös väliin eli meiltä tuosta tulisi laskua 15 min työ, tarvikkeet kävisin hakemassa itse. Ja tuon listan nähtyäni, laittaisin ne myös itse paikoilleen.

Kyl mä voin tehdä laskun vain 15minuutista, mut hinta on aivan sama kuin minimiveloitus kahdelta tunnilta 87€ + matkat. Itse ostetuille osille emme myönnä mitään takuuta...

Ne joutuu maksamaan tuntipalkan sille sähkärille, joka tunnista, minkä se on ollut töissä. Näinpäin ei koskaan mietitä asioita. Matka firmasta työn suorituspaikalle ja takaisin on myös laskutettavaa aikaa ja samoin kaikki muut varsinaisen työn ohessa suoritettavat toimet kuten siellä tukussa käynti. Kannattaa sopia urakka aina jos mahdollista. Olitko valvomassa työn tekoa, jotta voisit varmistaa työhön kuluneen ajan.

Minulla laskutus alkaa kohteesta ja päättyy kohteeseen ainoastaan tavaroiden hausta veloitetaan ja asiakkaasta johtuvasta odottelusta

Meillä laskutettiin samaan tyyliin kahden eri firman sähkärit ja soitin perään.

Eka äijä ei korvaansa lotkauttanut ja toka tarkisti laskun niin kuin piti. Ekalle äijälle minä törppö keitin vielä kahvit ja laskutti vielä siitäkin puolituntisesta... Tällä hetkellä laskutetaan vissiin ton kotitalousvähennyksen vuoksi törkeästi ylitunteja.

Molemmilla kerroilla olin itse kotona, joten tiedän tarkalleen kuinka kauan ukot olivat meillä. Sen lisäksi molemmat puhuivat koko ajan puhelimeen, että sellaista työntekoa. En nyt varsinaisesti kytännyt mutta olin lasten kanssa ulkona ja ovet auki, joten kuulin sen mölinän.

Vielä sen verran että eka ukko haki kahden kilometrin päästä jotain releitä ja laskutti siitä vielä matkakulut tuntiliksan lisäksi, ei ymmärrä.

Soita perään ja vaadi korjaamaan lasku. Meillä lasku oli soiton jälkeen yli 100 euroa kevyempi...

Niin tiedetään mekin kauanko kohteessa ja tavaroiden haussa on kestänyt. Meillä kun on paikkaan ja aikaan perustuva paikannus koko ajan päällä

Yhteistyössä