Öh, mitähän tästä nyt ajattelisi.. Lapsen tarhatäti alkoi ketoa raskauden aikasista gynegologisista ongelmistaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itse olen raskaana ja tuo tarhantäti myös. Alkoi innoissaan kertoa, kuinka hänen raskaus on edennyt ja sitten alkoi voivotella kuinka hällä on ollut jo virtsarakon tulehdusta ja monia vaginaalisia tulehduksia.. No ei kait tuossa mitään, mutta minua lähinnä kiinnosti kuulla, miten lapsen tarhapäivä on sujunut, eikä mitä römpsä tulehduksia hänellä on lähiaikoina ollut!

niin, ei varmaan auta muu kuin kuunnella. joudut kuitenkin häntä jatkossakin tapaamaan, joten parempi pitää hyvät välit.

itseäni ei haittaa, jos joku kertoo raskaudesta seikkaperäisemminkin. en niin tee, mutta ymmärrän, etä tärkeä asia elämässä ja ei ehkä niin ajattele asiaa enää otsikon gynekologisina ongelmina, vaan lapsen saamisena.

Kyllä minä siinä kuuntelin ja vastailin, mutta ihmettä pitäisi kommentoida johonkin vaginaaliseen tulehdukseen?!? " No voi kuinha harmillista. Mitäs oireita ilmeni?"

Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Tää on just tätä, kun jotkut raskaana olevat luulee nyt että me kaikki samassa tilassa olevat ollaan samaa jengiä :D Voithan sanoa, että kiitti mutta ei kiitti.

Niinpä :). Toisaalta mä ymmärrän sen. Kyllähän jossain leikkipuistossakin lasten vanhemmat aika usein alkavat juttusille, koska heillä on yhdistävä tekijä. Ehkäpä tämäkin tarhantäti ajatteli, että kun kerran olette samassa tilanteessa, niin sä ainakin ymmärrät häntä. Mä olen kyllä sellainen hölösuu, että mulla ja tarhantädeillä riittäis juttua koko iltapäiväksi, mutta ehkäpä heidän pitää niitä lapsiakin kaitsea :D .

ja raskaana. Kyllä näistä puhutaan ja monasti vanhempien aloitteesta. Näkevät, että olen raskaana ja ehkäpä halua jutella vastaavassa tilanteessa olevan kanssa. Aamut monasti kiireisiä, mutta hakutilanteessa jutteleminen on muutenkin luontevaa.

Ei sitä oikeasti ole pakko kuunnella toisen värkkitulehduksista jos ei tykkää. Minen ainakaan jaksa kuunnella, kun jokainen voi tehdä värkilleen mitä tykkää kertomatta siitä minulle :D

Mutta tuli vaan mieleen, että onko lapsi tarhantädin esikoinen?Siinä voi olla kaikki sitten niin uutta ja jotkut vain ajattelee helpommin, että on normaalia keskustella tuommosista nyt kun raskaana samaan aikaan ollaan. Nätisti kyllä voi aina sanoa että jutellaas nyt vaikka lapsen päivän kulusta, kun ette varmaan kumminkaan kavereita ole?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä minä siinä kuuntelin ja vastailin, mutta ihmettä pitäisi kommentoida johonkin vaginaaliseen tulehdukseen?!? " No voi kuinha harmillista. Mitäs oireita ilmeni?"

Kuulostaa että tarhantäti oli vain hölösuu, joka pölöttää helposti kaikenlaista kelle vaan, joskus vähän liikaakin. Ei kannata sen kummemmin tehdä numeroa, myönnellä vaan. Itsellä nimittäin tuollaista lörpön vikaa, vaikken nyt pimppitulehduksistani ihan kelle vaan kerro. :laugh:

Yhteistyössä