Odouksen odotus ja tärpit tänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maijaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maijaas

Jäsen
09.12.2010
43
0
6
Tässähän alkaa jo pää sekoamaan kun on parisen viikkoa aikaa ennen kun pääsis testailemaan jokohan se plussa ilmestyisi :laugh: Sitä vaan niin toivoo ja suht tuore päätös (n. 2-3 kk), että väkisinkin koko ajan mielessä.. Ja en tiedä siitä kun sanotaan, että raskaaksi tulee helpommin kun ei tekemällä tee, mutta kaipa se on ajoituksesta ja "tuurista" kiinni kuitenkin. Muita kuumeisesti odotusta odottavia?

aaaa minä plussasin toissapäivänä :heart: :heart:
Ja kaameen ripulin kourissa ollu viikon, raskausoire, sen vuoksi teinkin raskaustestin että jos näyttää negaa niin suuntaan lääkäriin :)

Höh, ei kiva :| Onko teillä ollut yritys jo pitkään? Oletteko laskeneet ovulaatiopäiviä, vai sillä asenteella, että tulee jos on tullakseen? En tiedä muista, mutta kun itse olen tällä kierrolla (nyt kp 16) tehnyt ovistestit ja yritystä ollut, niin pettymys ehkä suurempi jos ei tärppää? Mutta tosiaan, tuore päätös mun kohdalla ja siitä tämä tohina ja touhotus :)

Nää on nyt kolmannet menkat synnytyksen jälkeen (josta 1v), ehkäisyä ei olla käytetty. Eka kierto oli 40 päivää, nyt näytti lyhentyneen 36 päivään... Haaveena siis pieni ikäero, mutta taitaa jäädä haaveeksi :(

Täällä ensimmäinen kierto alkoi keskenmenon jälkeen ja odotellaan jouluna päästäänkö testaamaan plussaa.. Tosin minä olen negatiivisella kannalla, mutta yritän tsempata itseäni sillä, että monella on heti tullut plussa keskenmenon jälkeen uudestaan. Ennen keskenmenoa koetettiin 8kk vaavia, nyt on taas uusi yritys päällä.

"hei"Pidän peukkuja pystyssä ja tsemppejä ens kierrolle oikeaan aikaan! Aiotko varmistua ovispäivästä testeillä? Mä voin kertoo parin viikon päästä auttoiko ovispäivän etsiminen meillä pääsyä plussaan :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="miuku";22627292]Täällä ensimmäinen kierto alkoi keskenmenon jälkeen ja odotellaan jouluna päästäänkö testaamaan plussaa.. Tosin minä olen negatiivisella kannalla, mutta yritän tsempata itseäni sillä, että monella on heti tullut plussa keskenmenon jälkeen uudestaan. Ennen keskenmenoa koetettiin 8kk vaavia, nyt on taas uusi yritys päällä.[/QUOTE]

Sittenhän meillä osuu testailut samoihin aikoihin! Tsemppiä!
Pahoittelut keskenmenosta :| Saanko kysyä tuliko keskenmeno monennella viikolla?

Yhteistyössä