odottelenko vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitah??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitah??

Vieras
Menkat myöhässä kp34/30 ja Predictorin testi näytti negaa. Kuitenkin olo on outo, vatsaa pingottaa, viluttaa ja välillä nippailee toiselta puolelta (vähän niinkuin oviksen aikaan, mutta hellemmin). Tein testin aamulla ja nyt äsken vessassa käydessäni tuli paperiin vaaleampunaista limaa kuten valkovuotoa, mutta ihan selvän vaaleanpunaista. Myös on ollut outoa, että viimeiset kolme päivää olen ollut kovin kostea ja se on yleensä epänormaalia loppukierrosta..odottelenko vielä pari päivää ennenkuin testaan uudelleen vai oliko tämä mahdollisesti alkuraskauden keskenmeno?? mulla on kierto pisimmästä päästä ja olisin nettilaskurin mukaan 4+3... kertokaa viisaammat.

Jos kyseessä olisi alkuraskauden keskenmeno, oisit saanut testiin plussaa. Hyvinkin mahdollista, että kierto on vain pidempi ja tuo vaaleanpunainen valkkari kertoo vain, että menkat ovat tuloillaan. Jos ei, niin sitten uutta testiä kehiin.

niin no se on kyllä totta, en tullut tuota ajatelleeksi, että olis tosiaan plussaa näyttänyt jos olis kesken menny.. no tätiä odotellessa. sitä vaan ehtii ajatella kaikenlaista..

Mulla samanlaisia kokemuksia... Menkat myöhässä, vatsaa nippaillu yms. Mutta aina se täti on tullut.. Mutta toivon tietysti sun kohdalla että olis se plussa... jos ei pariin päivään kuulu niin tee testi jollain herkemmällä.

Yhteistyössä