Odottelen soittoa tunnetulta muusikolta ;D

  • Viestiketjun aloittaja uneton
  • Ensimmäinen viesti
uneton
Saakohan tässä untakaan, huomenna varmaan soittelee tai viimeistään perjantaina. En malttais odottaa :) Jänskättää jänskättää.... on se elämä kyllä jännää välillä :eek:
 
uneton
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Jännää senkö takia, että on muusikko? Ihan tavallisia ihmisiähän nekin on.
Ei pelkästään sen takia, vaan sen mitä siitä puhelusta seuraa :D Tiedän että ovat tavallisia ihmisiä koska olen joidenkin kotonakin käynyt. Ja eihän tuota nyt vaikea olisi arvatakaan ;)

Lähinnä mua se puhelu jänskättää, ei se muusikko :)

Ettekä arvaakaan kuka?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja uneton:
Ettekä arvaakaan kuka?
No kerropa tai vihjaa edes. :D
No ku en oikein edes tiiä siitä mitään vielä :/ Hm se on bändinsä perustaja.
No kai sä sentään tiiät kuka se on? :eek:
Tottakai tiedän! Mutta nimen perusteella en olisi tiennyt ellen olisi ottanut selvää.
Ja kyllä hän on kiinnostunut... koska lupasi soittaa :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Niin, miehethän eivät koskaan maailmanhistorian aikana ole antaneet naisille tyhjiä "soitan sulle hei" lupauksia...
Se ei ollutkaan mikään tyhjä soitan hei-lupaus vaan ihan oikea lupaus. Ja jos hän ei soita, niin sitten soitan minä. Niin helppoa se on :D Sitäpaitsi, se ei ole mikään renttu muusikko.
 
v
Mistä näitä bändärilutkia oikein tulee? Ja olet oikein käynyt ennenkin "julkkisten" kotona. Eli ts. jonkun maikkarin chatin juontajan?
Ei noloa. Oletko joku 17 kun leuhkit "julkkis"tuttavillasi?
Itselleni ei ikinä tulisi mieleeni vaikka joitakin tunnenkin..No big deal.
 
Se on minun
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yhden vinkin voin antaa vielä, se on yhtyeensä kitaristi... Mutta joo, pakko lähteä nukkumaan että jaksaa huomennä jutella hänen kanssaan :)

Niin varmaan soittelee sulle, heti sen jälkeen ku on soitellu mulle.....
Ei, kyllä se mulle soittaa ihan ekaks! Olen siitä satavarma. :heart: Odotelkaa te vaan koskaan tulematonta puhelua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mistä näitä bändärilutkia oikein tulee? Ja olet oikein käynyt ennenkin "julkkisten" kotona. Eli ts. jonkun maikkarin chatin juontajan?
Ei noloa. Oletko joku 17 kun leuhkit "julkkis"tuttavillasi?
Itselleni ei ikinä tulisi mieleeni vaikka joitakin tunnenkin..No big deal.
Hohoh :DD Bändärilutkia?? Ja ei oo mikään maikkarin chatin juontaja, eihän ne ole mitään muusikoita! Enkä mä mitään leuhki, kunhan totesin ääneen ;)
 

Yhteistyössä