H
Himpu
Vieras
Täällä on paljon keskustelua äitien tuntemuksista, mutta entäs isät? Miten te koette (alku)raskauden?
Meillä ainakin mies on kovin innoissaan, suunnittelee tulevaa, ja odottaa pääsyä ultraan kanssani. Seksiä tekisi mieli entiseen tahtiin, mutta vaimokkeen pahoinvointi ja väsymys on hillinnyt tahtia - "uudet" muhket rinnatkin herättävät himoja
. Itse asiassa, jos pahoinvointi ei ole älytön, pienet petileikit jopa parantavat oloa.
Itse olen kokenut aika hassuksi sen, miten mies pitää huolta syömisistäni: ei liikaa lakua tai karkkia, katsoo tarkkaan tuoteselosteet, raahaa kaupasta hedelmiä ja mehuja mielihalujeni mukaan... Ihan mukavaa kyllä, kun se jaksaa huolehtia
. Juhannuksena otti rauhallisesti ja oli seuranani muiden rellestäessä. Toki olen sanonut ja halunnut, että hän voi käydä silloin tällöin ulkona kavereitten kanssa, vaikka minä joutuisin yksin kotona olemaankin (en halua lähteä savuisiin baareihin). Kaiken kaikkiaan tuntuu, että kummallakin on hyvä fiilis, vaikka asiat tässä pikkuhiljaa muuttuvatkin; mennään tilanteen mukaan ja huomioidaan toinen.
Olisi tosi mukava kuulla muutenkin tulevien isien ajatuksia.
Meillä ainakin mies on kovin innoissaan, suunnittelee tulevaa, ja odottaa pääsyä ultraan kanssani. Seksiä tekisi mieli entiseen tahtiin, mutta vaimokkeen pahoinvointi ja väsymys on hillinnyt tahtia - "uudet" muhket rinnatkin herättävät himoja
Itse olen kokenut aika hassuksi sen, miten mies pitää huolta syömisistäni: ei liikaa lakua tai karkkia, katsoo tarkkaan tuoteselosteet, raahaa kaupasta hedelmiä ja mehuja mielihalujeni mukaan... Ihan mukavaa kyllä, kun se jaksaa huolehtia
Olisi tosi mukava kuulla muutenkin tulevien isien ajatuksia.