Seuraa odottajista tai pienten lasten äideistä kaipailee turkulaistunut 28-vuotias ensiodottaja. Laskettu aika on pian, tässä kuussa, ja nyt äitiyslomalle jäätyäni olen huomannut kuinka paljon sitä oikein kaipaisikaan samassa elämäntilanteessa olevien seuraa. Laita viestiä niin tutustutaan
Täällä olisi Turusta 26-kohta-27v toisen lapsen odottaja Esikoinen 8v ja Elokuun alkuun syntyy tämä toinen. Sähköpostia en saanut sulle jostain syystä laitettua :/
Mulle voi laittaa tänne yksäriä jos siltä tuntuu Mäkin oon nyt vallan kotona päivisin, joten seura on tervetullutta.
Täällä myös esikoistaan odottava 23 vuotias Turkulainen. Samassa elämäntilanteessa olevia kavereita ei ole, joten olis mukava tutustua muihin Turkulaisiin odottajiin/äiteihin. Pienokaisen LA on toukokuun 12. päivä.
Täällä myös 22-vuotias ensimmäistä lastaan odotteleva tyttönen. Muutin alkuvuodesta toiselta paikkakunnalta ja ei täällä päin ihan kamalasti kavereita ole ehtiny kertymään. Olis kiva tutustua muihin odottajiin/pienten lasten äiteihin. Itsellä laskettu aika vasta syyskuun puolivälin tienoilla. Lähetelkäs yksäriä jos kaipailette kahvittelu/lenkkiseuraa.
Olen himpun vajaa 26v raisiolainen ensiodottaja. Kaverit jäi pääasiassa edelliselle asuinpaikkakunnalle ja muutoinkin olisi kiva tutustua samassa tilanteessa oleviin täältä Turun seudulta parhaiten tavoittaa spostilla, kissankoti88@gmail.com
Onks täällä enää ketään? Olis kiva saada uusia äitikavereita tätä kautta itse olen 23v. ja mulla on kohta kaksivuotias esikoispoika ja seuraavan lapsen laskettu aika ensi kesän alussa. Laittakaa yksityisviestiä, sähköpostia en uskalla laittaa.
täällä kans 32v nainen turusta vailla kaveria, saati minkäänlaista sosiaalista elämää. tällähetkellä olen työtön, ei harrastuksia yms. tylsää aina vaan kotona 24/7
ottakaa yhteyttä yksityisesti mikäli kiinnostaisi. toista lasta odotan, alussa vasta