Odottajia Järvenpää, Kerava suunnalla?

Mä oon Tryffe Keravalta, ollaankin jo toisesta ketjusta tuttuja :)
Muutettiin tänne vuoden vaihteessa, ostettiin rivarikolmio. Mies on kyllä täältä kotosin, itse muutin Helsingistä.

Mihinkäs sä olitkaan menossa synnyttämään? Me kaiketi Hyvinkäälle.

Eltsu ja pena 16+3
 
Heippa eltsu81.Tuttuja löytyy :) Mahtavaa.
Kättärille olen suunnistamassa.Käyn siellä myös ultrat.Menee meillä käytännöllisemmin töitten kannalta.Meillä mies on kanssa aikoinaan asunut Keravala.Tuttua seutua :)

Tryffe 13+5
 
Viimeksi muokattu:
Ai mä en tienny et ne ultrat voi käydä Helsingissäkin, hitsi..oon meinaan itse kanssa siellä töissä ja olisin mielummin käynyt kyllä Helsingissä. Kättäri on ollut myös meillä pohdinnassa tuon Hyvinkään kanssa, en oikein yhtään tiedä kumpaan menis, kun molemmista kuullut vain hyvää :)
 
Me kysästiin silloin ekalla neuvola kerralla onnistuisiko niiden käynti myös muualla ja sanoi, että voivat laittaa lähetteen myös muualle, jos on hyvät perusteet sille miksi pitäisi päästä muualle. :)
Niin ollaan siis Järvenpään puolella.

Itse päädyin kättäriin jo ihan alussa. Meiltä ajaa yhtä kauan molempiin. Kättäriin pääsee joka kätevämmin. Ainakin nyt tuon yhden käynnin perusteella olen saanut kättäristä positiivisen kuvan :)
 
Heips! Täällä Jpään neitonen, pikkukakkosta odotellen. Uusioperheen kuvioita elellää, neljäs yhteensä tulossa, mutta miehen ja mun ensimmäinen yhteinen :)

Mistäs päin täältä muut huutelee? Mä oon kans entinen keravalainen, nykyään tosissaan Jpääläinen eikä täältä hetkeen mihinkään lähdetäkkään. Isompi kämppä tosin tarvittais ja ne on täällä Jäkessä aika kiven alla (vuokra) mutta katotaan nyt. Laitettiin aso-paperitkin vetämään.

Täällä olis suuntana todnäk hyvinkää, mulle on oikeestaan aika sama missä synnytän kunhan saan synnyttää siten kuten haluan :D Eli en todellakaan sängyssä ja hämärässä- minuapa ei tällä kertaa tuu kätilöt hätyyttelemään.. :D Nimimerkillä *Kätilöiden unelmapotilas :D *
 
Minäkin Keravalta. Ensimmäinen tulossa. LA 22.2. Ollaan asuttu täällä joku 2,5 vuotta ja hyvin viihdytään. Synnäri vielä auki.. mutta eiköhän sitä jonnekin päädytä :D

Line ja Nano 17+6
 
Täällä myös yks Keravalta :) Ollaan asuttu täällä nyt 1,5 vuotta. uutta isompaa asuntoa haetaan nyt, mutta siis Kerava alueelta. Toista ja kolmatta lasta odottelen, eli kaksoset tulossa. LA 9.3.2012. Ennestään on 1v 3kk tyttö. Mulla ikää 19 v.
Synnyttämään oon menossa Kättärille.
 

Yhteistyössä