Odotan niin syksyisiä kirpeitä aamuja ja kuulaita päiviä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tää keli on kestämätön. En tunne oloani hyväksi hikisenä. Päätäkin särkee tää ukkosta ilmassa -olotila.

Lisää kurjuutta:
- telkkarista ei tule mitään ainakaan katsomisen arvosta kesällä
- kirjasto on kiinni kuukauden
- pahoin pelkään, ettei tää nettikään kauaa mua ilahduta, semmoset on
merkit ilmassa
 
hellsbells
Joo emmiekään tästä hikisyydestä pidä. 10 kertaa sais käyä suihkussa per päivä :| Hiki valuu. Poikakin vaan kiukuttelee kun on niin kuuma eikä saa nukuttua.

EIKÄ OLE MUUTEN ASENTEESTA KIINNI.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on toi asenne, joka päivän pilaa.
Niin tai sit yksinkertaisesti jotkut ei tykkää kesästä!
Niin ja jotkut ei tykkää mistään. Asenteella on sen kanssa paljonkin tekemistä. monet monet maailman ihmiset elävät paljon kuumemmassa joka päivä.
 
juup
Aivan samaa odotan..
Mulle kesät aina jotenkin epämiellyttäviä, mulla on sitten ollut tämä "asenneongelma" ihan lapsesta asti...

Ihme juttu, että on ok inhota talveä/syksyä/kevättä, olla masentunut ja väsynyt etc, mutta kesäsät ja lämmstä pitäisi kaikkien iloita ja nauttia. Miksi? Ihme painostusta kesäilyyn kaikkialla..

Mustakin tuntuu, kun syyskuuhun asti pääsee, että voi taas hengittää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on toi asenne, joka päivän pilaa.
Ei ole vain asenne. Olen ihan pienestä pitäen inhonnut kuumuutta -> tulee jo fyysisestikin paha olo. Onhan niitä kesäihmisiä ja sitten niitä viileiden kelien rakastajia muitakin.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on toi asenne, joka päivän pilaa.
Niin tai sit yksinkertaisesti jotkut ei tykkää kesästä!
Niin ja jotkut ei tykkää mistään. Asenteella on sen kanssa paljonkin tekemistä. monet monet maailman ihmiset elävät paljon kuumemmassa joka päivä.
Minulla nyt tää asenne on semmonen, että en valita syksyllä, talvella enkä keväällä. Kesä on vaan syvälta paitsi silloin kun se on viileä.

 
!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on toi asenne, joka päivän pilaa.
Niin tai sit yksinkertaisesti jotkut ei tykkää kesästä!
Niin ja jotkut ei tykkää mistään. Asenteella on sen kanssa paljonkin tekemistä. monet monet maailman ihmiset elävät paljon kuumemmassa joka päivä.
No joo on niitä jotka, valittaa kaikesta mut esim. minä henk.koht rakastan syksyä kaikista vuoden ajoista eniten, mut kesästä en niin välitä. Ja sille nyt ei voi mitää et ihmiset syntyy eripuolille maapalloa ja toisilla on kuumempaa kuin toisilla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on toi asenne, joka päivän pilaa.
Niin tai sit yksinkertaisesti jotkut ei tykkää kesästä!
Niin ja jotkut ei tykkää mistään. Asenteella on sen kanssa paljonkin tekemistä. monet monet maailman ihmiset elävät paljon kuumemmassa joka päivä.
Joo ja miksi täällä ruikutetaan toimeentulosta tai sen vähyydestä, kun maailmassa on niin paljon köyhempiäkin...ja plaa plaa

 
kuin myös
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se on toi asenne, joka päivän pilaa.
Niin tai sit yksinkertaisesti jotkut ei tykkää kesästä!
Niin ja jotkut ei tykkää mistään. Asenteella on sen kanssa paljonkin tekemistä. monet monet maailman ihmiset elävät paljon kuumemmassa joka päivä.
Minulla nyt tää asenne on semmonen, että en valita syksyllä, talvella enkä keväällä. Kesä on vaan syvälta paitsi silloin kun se on viileä.
Asennehan se on tietty rukoilijasirkan mielestä ainoa asia mikä vaikuttaa vaan sanon että kun kärsii pahoista allergioista koko kesän,mukaanluettuna aurinkoallergia voin sanoa että kevät ja kesä on yhtä helvettiä,paitsi jos sataa ja on kolea kesä.Silloin olo on jotakuinkin siedettävä.
 
Keittiönoita
Mä tykkään kesästä, vaikka tämä lämpötila kieltämättä hikoiluttaakin. Mutta koitan ajatella asiaa siltä kantilta, että suihkusta tulee juomakelpoista vettä eikä haisevaa viemärivettä, kuten esikoisella on tullut jo useamman päivän. Kohta varmaan menen jo toista kertaa tänään suihkuun, kun pitää vielä lähteä kaupungille. Nyt on valoisaa ja mieli virkeä. Jaksaa paremmin kuin taas talvella, jolloin mun kuuluisi olla talviunilla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä tykkään kesästä, vaikka tämä lämpötila kieltämättä hikoiluttaakin. Mutta koitan ajatella asiaa siltä kantilta, että suihkusta tulee juomakelpoista vettä eikä haisevaa viemärivettä, kuten esikoisella on tullut jo useamman päivän. Kohta varmaan menen jo toista kertaa tänään suihkuun, kun pitää vielä lähteä kaupungille. Nyt on valoisaa ja mieli virkeä. Jaksaa paremmin kuin taas talvella, jolloin mun kuuluisi olla talviunilla.
No sinä kuulutkin niihin kesäihmisiin, jotka mainitsin. Nyt on siis sinun vuodenaikasi. Minä inhoan saunaakin samasta syystä kuin tätä ilmaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja juup:
Aivan samaa odotan..
Mulle kesät aina jotenkin epämiellyttäviä, mulla on sitten ollut tämä "asenneongelma" ihan lapsesta asti...

Ihme juttu, että on ok inhota talveä/syksyä/kevättä, olla masentunut ja väsynyt etc, mutta kesäsät ja lämmstä pitäisi kaikkien iloita ja nauttia. Miksi? Ihme painostusta kesäilyyn kaikkialla..

Mustakin tuntuu, kun syyskuuhun asti pääsee, että voi taas hengittää.
Totta! Eihän saa valittaa kun kerrankin on lämmintä...
Mä en myöskään voi sanoa nauttivani tästä kuumuudesta. Kesä on mahtava kun on niin valoista mutta saisi olla viileämpää.
Siis ei kylmää, sellainen +20 on ihan hyvä ja yöt ei yli +15.
Mä odotan kyllä jo että pääsee sienimetsään kumpparit jalassa :D
 
vieras
Mäkin aikaisemmin elin "sitten syksyllä.. talvellä.. keväällä.." -elämää. Toivoin koko ajan jotain muuta kun sitä, mitä sillä hetkellä oli. Kun tajusin, kuinka nopeasti aika ihan oikeasti menee, lakkasin toivomasta tulevaisuutta. Yritän olla onnellinen joka hetkestä. Joo, kuuma on ja hiki valuu, mitä siitä. Ei tätä kuitenkaan kauan kestä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkin aikaisemmin elin "sitten syksyllä.. talvellä.. keväällä.." -elämää. Toivoin koko ajan jotain muuta kun sitä, mitä sillä hetkellä oli. Kun tajusin, kuinka nopeasti aika ihan oikeasti menee, lakkasin toivomasta tulevaisuutta. Yritän olla onnellinen joka hetkestä. Joo, kuuma on ja hiki valuu, mitä siitä. Ei tätä kuitenkaan kauan kestä.
Hiki valuu joo. Atooppinen iho ei siitä tykkää. Kun kutiaa ja raapii ihonsa rikki niinä vähäisinä unen tunteina niin ei se hikoilu mukavalta tunnu.

 
blondi
Mä rakastan kesää! Eikä mulla ole sisällä kuuma. Mä aina mietin että millaisissa asunnoissa te asutte jos sisällä hikoiluttaa? Ihan tavallinen kerrostalo, ei ole kuuma.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Mä rakastan kesää! Eikä mulla ole sisällä kuuma. Mä aina mietin että millaisissa asunnoissa te asutte jos sisällä hikoiluttaa? Ihan tavallinen kerrostalo, ei ole kuuma.
Kuuma ja kuuma voi olla eri ihmisille erilainen käsite.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hiki valuu joo. Atooppinen iho ei siitä tykkää. Kun kutiaa ja raapii ihonsa rikki niinä vähäisinä unen tunteina niin ei se hikoilu mukavalta tunnu.
Eikä atooppinen iho taida tykätä jatkuvasta suihkussa käymisestäkään :(

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hiki valuu joo. Atooppinen iho ei siitä tykkää. Kun kutiaa ja raapii ihonsa rikki niinä vähäisinä unen tunteina niin ei se hikoilu mukavalta tunnu.
Eikä atooppinen iho taida tykätä jatkuvasta suihkussa käymisestäkään :(
Juu ei, illalla käyn suihkussa vain.

 

Yhteistyössä