R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu... Näinhän noille rosmoille tässä kävi.
Onneksi Suomi on antanut somalialaisille miehille turvapaikat pahoilta jenkeiltä.
Mä oonkin sitämieltä, että vain naisille pitäs myöntää etupäässä niitä turvapaikkoja, miehiltä turvaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu... Näinhän noille rosmoille tässä kävi.
Onneksi Suomi on antanut somalialaisille miehille turvapaikat pahoilta jenkeiltä.
Mä oonkin sitämieltä, että vain naisille pitäs myöntää etupäässä niitä turvapaikkoja, miehiltä turvaan.
Ei naisia ollenkaan Suomeen, veisivät vähätkin kunnon miehet meiltä, ainoastaan nuoria vireelejä miehiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onpa rasistista porukkaa kun hyväksytte viattomien ihmisten ampumisen
Väkivalta ei voi koskaan olla ratkaisu mihinkään!!
Joo, tosi viattomiahan ne reppana-rosvot on :'(
He ovat vain onnettomien olosuhteiden uhreja. Merirosvoille pitäisi myöntää turvapaikat Suomesta, jos Obama vielä aikoo tappaa heitä lisää.
Että pitäisi rikollisten tulla suomeen? tappamaan meitä? jeah....
Senkin rasisti!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onpa rasistista porukkaa kun hyväksytte viattomien ihmisten ampumisen
He ovat vain onnettomien olosuhteiden uhreja. Merirosvoille pitäisi myöntää turvapaikat Suomesta, jos Obama vielä aikoo tappaa heitä lisää.
Senkin rasisti!![]()
rasisti? mun taustalla? jeahmä en silittele rikollisten päätä. Oli ne sitten minkä maalaisia tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu... Näinhän noille rosmoille tässä kävi.
Ei naisia ollenkaan Suomeen, veisivät vähätkin kunnon miehet meiltä, ainoastaan nuoria vireelejä miehiä![]()
ei kiitti ainakaan tollasia raiskaajia, osta sä ittelles semmonen sauva vaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onpa rasistista porukkaa kun hyväksytte viattomien ihmisten ampumisen
Senkin rasisti!![]()
rasisti? mun taustalla? jeahmä en silittele rikollisten päätä. Oli ne sitten minkä maalaisia tahansa.
Suomalaisetkin tekee rikoksia!!!!