nyyttien grillaus ja järjestys.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja face
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

face

Vieras
Eli siis meinasin grillata nyyttejä (tavaraa folion sisään) joihin tulis sipulipaloja, tomaattia, pihvit ja minimaissia. Missäs järjestyksessä noi kannattas laittaa (ts. mikä alimmaksi ja ylimmäksi) folion sisään?
 
Jos lihaa laittaa nyytteihin niin ne sitten kyspsyy ns. höyrytettynä, eli ovat vähän niinkuin keittäisit ne lihat tomaattimehussa. Mä en laittais lihaa nyytteihin vaan grillille, ja kasvikset sit nyytteihin.
 

Yhteistyössä