Nyyttärit,,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellu68
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs nauramista tässä on?? Kai sinäkin kutsut tuttuja ystäviäsi kotiisi!? Eiköhän me jotka tunnemme toisemme ni voidaan nyyttärit pitää:) Minusta se on ainakin mukava idea =)

Mä kattelin tota mun kalenteria ni ajatteli ehdottaa nyyttäri päivämääräksi 23.4. Mutta Elluhan sen lopulta päättää...
Mä voisin duunista tuoda jotain vaik pastejoita tai sulhaspiirakoita ja niitä vois sit uunis paistaa. =) Laittakaas ehdotuksia ja jotain mitä kukakin vois tuoda ni tehdään sit yhtenveto lopuksi kaikista tuomisista:) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2005 klo 12:31 Delta kirjoitti:
Mä kattelin tota mun kalenteria ni ajatteli ehdottaa nyyttäri päivämääräksi 23.4. Mutta Elluhan sen lopulta päättää...
Mä voisin duunista tuoda jotain vaik pastejoita tai sulhaspiirakoita ja niitä vois sit uunis paistaa. =) Laittakaas ehdotuksia ja jotain mitä kukakin vois tuoda ni tehdään sit yhtenveto lopuksi kaikista tuomisista:) =)
Minulle sopii tuo 23.4. Kellon ajasta voidaan sopia tarkemmin lähempänä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2005 klo 02:25 Delta kirjoitti:
Ihan tilanne tietoja kyselen... Joko Ellu tietää moneltako me voitais tulla sinne sun luokse ja pitäiskö tehdä yhteenveto kaikista tuomisista. =)
Mihis aikaan teille sopii. Minulle sopii aika kuin aika.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2005 klo 12:51 Delta harmaana kirjoitti:
no, jos nyt vaik ajattelis että meil on muksut mukana ni oisko kello 14? laittakaas muutkin ehdotuksia:)

Hmm.. Jos mä otan kuopuksen mukaan, hän on vielä 14.00 päikkäreillä. Mihinköhän aikaan teillä muilla nukutaan päikkäreitä?

Yhteistyössä