Nyyh, mun "viimeinen" vauva on kohta taapero!

Niinpä se vaan aika on vierähtänyt ja tämän vuoden lopussa vietetään 1 v synttäreitä meidän kuopuksella.
Miten tämä vuosi on noin vikkelään mennyt?? On aika haikeat fiilikset kun tietää lapsiluvun olevan tässä.
Onko muita, jotka samoissa tunnelmissa?
 
Mikado
Haikeana vaikka minun viimeinen vauva on vasta 7kk :heart: Aika katoaa jonnekkin ja vaikka tämä on oma päätös lapsi luvusta niin onhan se silti pienen luopumisen paikka. :'(
 
Ihan eveliinuskan fiiliksissä myös täällä :'( Vielä neljännen salaa haluaisin mutta jää haaveeksi vain. Katsellaan naiset elämää eteenpäin ja nautitaan kaikesta siitä mitä isojen lasten kanssa voi tehdä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:
Ihan eveliinuskan fiiliksissä myös täällä :'( Vielä neljännen salaa haluaisin mutta jää haaveeksi vain. Katsellaan naiset elämää eteenpäin ja nautitaan kaikesta siitä mitä isojen lasten kanssa voi tehdä :hug:
Minäkin salaa sen neljännen vielä haluaisin, mutta tiedän ettei mies siihen enää 100% varmuudella suostu. Eli täytyy todellakin vaan nauttia elämästä nyt ja siitä ihanasta tulevasta ajasta pienen taaperoisen kanssa :heart:
 
Meillä myös tyttö täyttää ens kuun alusta vuoden. Haikea on olo ja haikeutta lisää lisäksi se, että lopettelin imetyksen ja pari iltaa sitten otti viimeiset imut rinnasta. Ihana on katella parin ystävän vastasyntyneitä vauvoja ja jonkinlaista kaipausta tulee siihen aikaan. Mutta meillä on myös lapsiluku täys joten lämmöllä saa muistella niitä vauva-aikoja. Mutta mennään elämässä eteenpäin ja kuten joku jo sanoi, nautitaan kaikesta siitä mitä isojen lasten kanssa voi tehdä :hug:
 
Olen todella onnellinen, että poikamme on jo 1 v ja 2 kk. En jaksaisi
enää niitä vauvaaikoja kaikkine valvomisineen yms. Valvottiin pojan kanssa vuosi. En kaipaa niitä aikoja yhtään.
Toista en todellakaan halua. Tämä yksi riittää meille. Toista emme edes saa! Täytyy olla yhdestä terveestä lapsesta onnellinen. Ärsyttää toi turha vauva-ajan hehkuttaminen. Ei se niin ihaa ole.

:LOL: :LOL: :LOL:
 
Ärsyttää toi turha vauva-ajan hehkuttaminen. Ei se niin ihaa ole.
Kyllä se on ollut ihanaa molempien lasten kanssa,vaikka esikoisella oli koliikkia. Pikkusisko on taas nukkunut 2kk ikäisestä täydet yöunet eikä ole sen jälkeen kovin montaa kertaa tarvinnut heräillä. Kaikilla on tietysti omat mielipiteensä,mutta itse muistelen lämmöllä molempien lasten vauva aikaa =)
 
Mikado
Ärsyttää toi turha vauva-ajan hehkuttaminen. Ei se niin ihaa ole.

:LOL: :LOL: :LOL: [/quote]

On se ihanaa kaikesta väsymyksestä huolimatta, esikoisen kohdalla se oli vielä niin uutta ja sai vaan olla vauvan kanssa. Tämän kolmannen kohdalla kun tietää, että se on niin ohikiitävän lyhyt hetki niin nauttii ihan eri tavalla kuin aikaisemmin :heart:
 
Mä kans...nyyh... =) Vaikkakin mulla on vielä vauva, nyt 5 ja puoli viikkoa. Tämä on se meidän viimeinen ja nautin täysin rinnoin tästä vauvelista. Tämä 5,5 vkoa on mennyt ihan hujauksessa, ihan hirvittää kuinka nopeasti aika menee ja vauva kasvaa. Mutta minä saan vielä tästä nauttia, liityn joukkoonne vuoden päästä uudestaan =)
 
voi...pakko oli ottaa osaa kun sama "suru" ja haikeus täällä. Meillä kansa nuorimmainen 7kk ja lapsiluku täynnä. Vauvojahan vois toki ottaa mutta kuka se olisi raskaana puolestani kun siinä meinaa henki mennä...nautitaan nyt näistä taaperoista ja leikki ikäisistä vaikka mein esikko mikä on miusta vielä ihan vauva tai siis vasta oli niin menee jo ens syksynä eskariin
:hug: kaikille teille kohtalotovereille
 

Yhteistyössä