nytpä tuli sitten paniikki,olen pian 31 ja ei lapsia ja jos joskus uuden miehen vielä saan/löydän niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi rähmä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja voi rähmä!;24596211:
no minä en vaan halua nuorempaa,ei oo mun tyyliäni.Olen aina tykännyt että pitää olla vaikka ihan pari kolme vuotta vanhempi tai enempi mutta ei nuorempi.

millaisiakohan sun muut kriteerit on jos ikä on näin tiukkan asetettu? iällä ei mielestäni ole paljoakaan väliä jos heitto on viiden vuoden sisällä. kyllä se persoona on se joka eniten merkitsee, varsinkin jos haluaa oikean suhteen ja lapsiakin. ehkä siksi ei ole miestä jos kriteeristöt vinksallaan?

Minä tunnen vain 40-vuotiaita pikkulasten isiä. Ne joilla on aikuiset omillaan toimeentulevat lapset, ovat kyllä 50-55-vuotiaita :D

Noh, mun tuttavapiirissä taas on oikeastaan pääsääntöisesti vain sellaisia miehiä, jotka ovat ikäluokkaa 36-42v kun lapsensa ovat täysi-ikäisiä... :D Joten aattelin et sellaisia vois löytyä muualtakin. Jos on nuorena lapset tehnyt, ei vanha ole itsekään kun lapset ovat jo aikuisiässä. :)

Onpa omituinen asenne: parisuhteita tulee ja menee.

Tarkoitin sillä lähinnä sitä että ei se niin vakavaa ole kuin miltä kuulostaa että tuntemani miehet ovat parisuhteessa kolmekymppisinä. Kyllä niitä vapaitakin on, ihmiset eroavat ja muodostavat uusia parisuhteita myös kolmenkympin "kypsässä iässä".

Itse olen kyllä ollut naimisissa jo melkein 15 vuotta joten omasta asenteestani parisuhteisiiin tuo lausahdus ei kerro mitään.

[QUOTE="vieras";24596424]millaisiakohan sun muut kriteerit on jos ikä on näin tiukkan asetettu? iällä ei mielestäni ole paljoakaan väliä jos heitto on viiden vuoden sisällä. kyllä se persoona on se joka eniten merkitsee, varsinkin jos haluaa oikean suhteen ja lapsiakin. ehkä siksi ei ole miestä jos kriteeristöt vinksallaan?[/QUOTE]

no eipä mulla sen kummempia kriteerejä ole kunhan on kunnollinen ja rehellinen eikä petä(tästä olen trauman saanut).Voihan se mies olla vaikka 10v vanhempi mutta silloin sillä on jo lapsia.

Mä en nyt tajua miten musta tehdään nyt jotenki huonoa ihmistä jos en halua miestä jolla on jo lapsia.Ja onhan se varmaan niinkuin todettu ni aika epätodennäköistä että sellasia miehiä tässä ikäluokassa on tai sitten jos ei ole ni kuten joku totes ni ovat sitten ainakin parisuhteissa.

[QUOTE="mä vaan";24596440]Noh, mun tuttavapiirissä taas on oikeastaan pääsääntöisesti vain sellaisia miehiä, jotka ovat ikäluokkaa 36-42v kun lapsensa ovat täysi-ikäisiä... :D Joten aattelin et sellaisia vois löytyä muualtakin. Jos on nuorena lapset tehnyt, ei vanha ole itsekään kun lapset ovat jo aikuisiässä. :)[/QUOTE]

Se varmaan riippuu ennen kaikkea siitä tuttavapiiristä, koulutustasosta jne. Jos haluaa ns. koulutetun miehen, niin sellaiset harvemmin tekevät lapsia 18-vuotiaina. Aikaisintaan 28-30-vuotiaina.
Tottakai niitäkin miehiä on, jotka ovat perustaneet perheen suoraan peruskoulusta päästyään.
Ihan siis kiinni siitä, minkälaista kumppania etsii.

Mieheni veli on juuri eronnut 30v mies, ei lapsi (onneksi). Juteltiin hänen kanssaan ja hän totesi että kai se on siirryttävä seuraavaksi nuorempiin naisiin, eli alta 3-kymppisiin että vielä ehtii niitä lapsiakin joskus saada (ettei nainen ole ihan ikäloppu siinä vaiheessa kun lastenteko tulee ajankohtaiseksi)

Se varmaan riippuu ennen kaikkea siitä tuttavapiiristä, koulutustasosta jne. Jos haluaa ns. koulutetun miehen, niin sellaiset harvemmin tekevät lapsia 18-vuotiaina. Aikaisintaan 28-30-vuotiaina.
Tottakai niitäkin miehiä on, jotka ovat perustaneet perheen suoraan peruskoulusta päästyään.
Ihan siis kiinni siitä, minkälaista kumppania etsii.

No usko tai älä, meillä täs lähipiirissä (lähimmät ystävät joista nyt siis puhuin) on miehillä ja myös meillä äideillä ihan hyvät koulutukset (pitkät siis, en tarkoita mitään huipputason koulutusta), vaikka lapset on hankittu nuorina. Sen takia kai ollaankaan ystäviä, kun opiskelupiireistä ollaan toisemme tavattu... Mä esim oon koulutukseltani terveydenhoitaja, mieheni ensiapuhoitaja, samoin kuin 3 miehen parasta kaveria. Joten pitkä koulutus takana, ei mikään huippukoulutus, mut ei olla mitään peruskoulun jälkeen sossupummeiks ryhtyneitä perheitäkään... :) Joten ei se aina ihan iästä kiinni ole se koulutus ja elämäntapakaan...

tuo mun entinen vaihtoi mut 3 vuotta vanhempaan(33 tai 34) joten nyt ovat sitten saman ikäsiä ja luulenpa että lapsia rupeaa pian putkahteleen kun nainen jo tuon ikänen,jos se nyt lapsia haluaa kun entiedä onko sillä niitä jo.Sen tiedän että tuo entinen nyt haluaa lapsia(ainakin sano mulle niin) ja sen takia meijänki piti antaa lapsen tulla ens vuonna jos olis ollu tullakseen.

Pääpointti tuossa alussa kuitenkin tuli, eli on olemassa vielä 30v miehiä joilla ei ole jo lapsia mutta niitä kuitenkin haluavat :wave:. Ja ko. mies on vielä tosi hyvä palkkaisessa työssä ;)

Tule tanne Hollantiin, runsaasti +30 v. ikaisia miehia jotka ovat sinkkuja ja lapsettomia. Taitaa esikoista odottavien aitien keski-ika olla 35 v. taalla Amsterdamissa, joten ihan normaalia on.

Yhteistyössä