Nytkö se alkaa, 7v:n tottelemattomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Ja mulla meni hermo.

Meidän 7v-tyttönen on aina ollut semmonen reipas, kiltti tyttö. Omapäinen kyllä, mut aina on meitä kuitenkin totellut. No, ekan kerran tänään se uhmas mua puhelimessa.

Tai siis se meni seuraavasti: kun soitin hänet kotiin kaverin pihalta, niin ekaks tyttö pyys lisäaikaa ja kun en luvannu, niin aiko tulla kotiin. No meni puoli tuntia ja soitin uudestaan. Sinnehän se oli mennyt kaverileen vielä sisälle leikkimään, vaikka olin nimenomaan kieltänyt. Vitsit mä olin pettynyt..

Mitäs mieltä ootte? Mä oon "tuomioni" tytölle jo antanut, mut haluaisin kuulla mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

Tiukka puhuttelu siitä, miksi kotiin tullaan silloin, kun käsketään...
Ja muutamaan päivään ei pääsis kavereille leikkimään, vaan koulusta suoraan kotiin ja loppupäivä kotona (eli jos kavereiden luota ei tulla kiltisti kotiin tai siellä ei muuten olla kunnolla, niin sinne ei sit tarvi mennä ollenkaan...)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Tiukka puhuttelu siitä, miksi kotiin tullaan silloin, kun käsketään...
Ja muutamaan päivään ei pääsis kavereille leikkimään, vaan koulusta suoraan kotiin ja loppupäivä kotona (eli jos kavereiden luota ei tulla kiltisti kotiin tai siellä ei muuten olla kunnolla, niin sinne ei sit tarvi mennä ollenkaan...)

Samoilla linjoilla näköjään ollaan.

Kun mä olen nimenomaan painottanut tytölle, että ehtona sille, että saa itsekseen tuolla kulkea, on se, että totellaan kotiintuloaikoja EIKÄ aleta tulkuttamaan puehlimessa meille vanhemmllle.

Yhteistyössä