Nyt ymmärrän palstamammoja

Horuksen silmä

Aktiivinen jäsen
21.11.2008
10 741
-1
36
Tampere
Mä olen vihdoin päässyt siihen unelmatilaan, kun lapset on koulussa/virikehoidossa eikä itselläni ole mitään pakollista tekemistä sinä aikana :saint: Voin siis joka maata perse homeessa sohvalla tai notkua plussalla.
Tunne on ihan uskomattoman vapauttava, kaikkien kotiorjavuosien jälkeen :saint:
Jos käyttäisin alkoholia, nostaisin maljan tälle upealle vapauden tunteelle *kippis*

• Tykkää
Reactions: Peppi1981
no me voimme nostaa sulle ainakin...hattua... :flower:
- kyllä ihmisen on sitä vapaata ja pientä omaa rauhaa hyvä saada, ettei paha purnautti syöksy tuvan ovesta sisään...

Että sinuna nostaisin jo sen maljan, alkoholiton on ihan yhtä "pätevä" varmaan...

mulla ollut samanlaista jo puoli vuotta..

Onneksi sain tänä aamuna puhelun ja haastattelu olis ylihuomenna. Pitää vaan toivoa, että Loppus tää turhan päiväinen notkuminen lopultakin.

[QUOTE="vieras";24465107]mulla ollut samanlaista jo puoli vuotta..

Onneksi sain tänä aamuna puhelun ja haastattelu olis ylihuomenna. Pitää vaan toivoa, että Loppus tää turhan päiväinen notkuminen lopultakin.[/QUOTE]

Pidän sulle peukkuja että onnistaa. Kyllähän se raja tulee vastaan kotona notkumisessakin.

Ja mulla hajoo pää tähän tekemättömyyteen ja hiljaisuuteen, lapset koulussa ja eskarissa ja minä saikulla tämän viikon ja olisin jo ihan valmista kauraa töihin :D Eli en kyllä jaksaisi tällaista hengailu-eloa kovin pitkään :)

Ja mulla hajoo pää tähän tekemättömyyteen ja hiljaisuuteen, lapset koulussa ja eskarissa ja minä saikulla tämän viikon ja olisin jo ihan valmista kauraa töihin :D Eli en kyllä jaksaisi tällaista hengailu-eloa kovin pitkään :)

Mulle tää hiljaisuus on oikeesti ihan outoa, vaatii totuttelua:D
Mutta eipä tätä jatku enään kun torstaihin asti. Ja siitä viikko niin menen ...hui...töihin !!!

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24465330:
Mulle tää hiljaisuus on oikeesti ihan outoa, vaatii totuttelua:D
Mutta eipä tätä jatku enään kun torstaihin asti. Ja siitä viikko niin menen ...hui...töihin !!!

Juu, se hiljaisuus käy korvien päälle lujaa kun tottunut menoon ja meteliin, tai työpaikan hälinään :D
Mutta nauti kun mahdollisuus, ja tsemppiä töihin =)