nyt vituttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
mies kysyi hassusti että mitä sä siellä koneella koko ajan istut... sit tiuskaisin että no täällä palstalla. ihan turhan tuimaan sen sanoin, mutta kun ottaa päähän että mulla ei tosiaan oo elämässä muuta seuraa kun typerä palsta, päivät pitkät kun vaan vauvaa vahdin eikä oo kavereita. älkääkä sanoko että hommaa kavereita, tänäänkin viestin kolmelle ja yhelle soitin eikä kukaan lähteny mihkään.

nyt vaan otaa päähän kun miehen mielen pahoitin oman huonon mieleni takia.

Tuttua tuttua. Mullakin on ollut aikoja jolloin tuntui ettei kukaan lähteny mun kans yhtään minnekään. Lopulta se meni siihen etten itsekään viittiny enään pyytää. Lapsen myötä sain ihan uudet kaverit. Voisko sulle löytyä täältä palstan kautta kaveri?

Ei tää oo typerä palsta!!!Ja jos soitit kolmelle kaverille tänään, ni onhan sulla niitä kavereita. Ei ne aina vaan kerkee. Mäkin soitin eilen neljälle (en laittanu tarkotuksella enempää) ja ei ne kerinny eilen. Tänään olis sit jo niistäki kaks kerinny, mut mul oli muuta menoa. Ei aina vaan aikataulut sovi yksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Tuttua tuttua. Mullakin on ollut aikoja jolloin tuntui ettei kukaan lähteny mun kans yhtään minnekään. Lopulta se meni siihen etten itsekään viittiny enään pyytää. Lapsen myötä sain ihan uudet kaverit. Voisko sulle löytyä täältä palstan kautta kaveri?

joo.. yhelle paikkakuntalaisäidille eilen laitoinkin yv:tä ja oon malttamattomana oottanu vastausta mut ei oo vielä tullut... on niin eri elämä mulla nykyään niin ei vaan oo kavereita. ja päivät osaa olla pirun pitkiä!

Tuttu tunne muistissa vielä.. Vauvan kanssa oli ihanaa olla kotona, mut silti tuli päiviä, et tää on vaan tätä!
Perhekahvilaa minä suosittelisin. Kun meille tuli vauva, muutimme paikkakunnalle, josta en tuntenut ketään. Rohkeasti lähdin kerhoilemaan ja nyt on kavereita =)

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Tuttu tunne muistissa vielä.. Vauvan kanssa oli ihanaa olla kotona, mut silti tuli päiviä, et tää on vaan tätä!
Perhekahvilaa minä suosittelisin. Kun meille tuli vauva, muutimme paikkakunnalle, josta en tuntenut ketään. Rohkeasti lähdin kerhoilemaan ja nyt on kavereita =)

tääl ei oo kun yks kerho joka on aamupäivällä ja tää mein vauva herää vast klo 11 :s mut koitan kääntää sen kelloo aikasemmaks tässä...

Yhteistyössä