Nyt vit** pistää sapettaan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marmeladi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Marmeladi

Jäsen
25.09.2007
828
0
16
Pakko tänne purkaantua etten vaan raivonvallassa mene ja ota luuria käteen ja tee jotain peruuttamatonta!!!

Musta tuntuu että mun pää repeää kohta, oikeesti!! Siis niin pistää ketuttaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asia koskeen mun äitiä ja mun veljen lapsia. Joku fiksu jo varmaan arvaakin mitä asia koskee. Nimittäin yö-kyläilyä.

Vastakkain asettelussa meidän lapset ja nveljen lapset. sisänsä ovat täysin syyttömiä tähän tilanteeseen mutta pistää niin vit**taan oikeesti!!!

Mun äidille on nii hel**tin vaikeeta hoitaa mun lapsia, aina pitää kauheet neuvottelut pitää ja mummi sitten vastahakosesti lupaa jomman kumman noista isommista lapsista yö-kylään. Nuorinta on tasan 1 kerran kattonu!!!!

Sen sijaan nää veljen muksut on harvase viikonloppu mummilassa!! Olivat toissaviikonloppuna, viimeviikonloppuna ja kuulin tuossa aamusta että menevät sinne TAAS tänä viikonloppuna!!!!!!!

Mun äiti ilmotti viime viikonlopulla että ens viikonloppuna ei sitten tule ketään ja kuinkas sitten kävikään?!! STANA OIKEESTI!!!!!!!!!

Meinasin jo asian kuultuani ottaa luurin käteen ja soittaa sille ämmälle vaikka onki töissä, mutta sen sijaan purin alku kuohun keittiön siivoukseen ja sitte oli ihan pakko tulla tänne vaahtoomaan!!!!

Mää oon oikeesti niin pettyny, ihmetyttää, ottaa kupoliin.. ÄH..

Onko jokin erityinen syy miksi nää sun veljen lapset on niin usein mummolassa vai ihan muuten vaan ovat? Kyllähän tuo varmasti harmittais, mutta ethän sä voi pakottaakaan äitiäs sun lapsia ottamaan :/

no saan toki, mutta tällä hetkellä se tulis sanottua sen verran kova äänisesti ja rumasti että on parempi rauhottua.. saattasin tässä vit***sissani pistää vaikka välit poikki.. tätä samaa pas*aa jatkunu vuosia!!

Ymmärrän täysin sua!!Meillä hieman samantapaista ja vielä kummassakin mummolassa.Minun vanhemmat ovaat päättäneet ottaa veljeni lapsien hoidon sydämelleen ja mieheni vanhemmat hänen siskonsa lapset :/
Kyllä vituttaa niin täysillä monesti kun AINA kuuluu että oli joku lapsista yötä vanhemmillani ja omille on juuri sanottu että nyt ei mummo jaksa kyllä ottaa :///
Ihan hermona olin pääsiäisenkin tämän takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Onko jokin erityinen syy miksi nää sun veljen lapset on niin usein mummolassa vai ihan muuten vaan ovat? Kyllähän tuo varmasti harmittais, mutta ethän sä voi pakottaakaan äitiäs sun lapsia ottamaan :/

juu totta.. en voi pakottaa.. enkä pakota.. ihmettelen vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja jooooooooo:
Ymmärrän täysin sua!!Meillä hieman samantapaista ja vielä kummassakin mummolassa.Minun vanhemmat ovaat päättäneet ottaa veljeni lapsien hoidon sydämelleen ja mieheni vanhemmat hänen siskonsa lapset :/
Kyllä vituttaa niin täysillä monesti kun AINA kuuluu että oli joku lapsista yötä vanhemmillani ja omille on juuri sanottu että nyt ei mummo jaksa kyllä ottaa :///
Ihan hermona olin pääsiäisenkin tämän takia.

juu mummo ei jaksa nyt ottaa.. kuulostaa tutulta.. *murrr*

Sinuna kertoisin sun äidille just miltä tuntuu ja että kuinka epäoikeudenmukaiselta se sinusta tuntuu että veljen lapset on eri asemassa kuin sinun lapsesi. Minä en sietäisi tuollaista omalta äidiltäni, mut minä oonkin aika suorasukainen. Meillä äiti yrittää ainakin olla tasapuolinen siskon lasten ja meidän pojan välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Sinuna kertoisin sun äidille just miltä tuntuu ja että kuinka epäoikeudenmukaiselta se sinusta tuntuu että veljen lapset on eri asemassa kuin sinun lapsesi. Minä en sietäisi tuollaista omalta äidiltäni, mut minä oonkin aika suorasukainen. Meillä äiti yrittää ainakin olla tasapuolinen siskon lasten ja meidän pojan välillä.

no juu olen itekki suorasukanen.. pakko yrittää itteensä rauhottaa.. muuten tulis nii rumaa textiä!

Mä kyllä puhuisin äidin kanssa ja sanoisin että mielestäni on väärin asettaa lapset noin eri asemaan. Kysyn vielä, että onko jokin erityinen syy miksi nää serkut on mummolassa öitä niin usein? Ovatko vanhemmat töissä vai kotona?

Mummon ei tarvisi ottaa laisinkaan lastensa lapsia yökylään.Itse ne kuuluu hoitaa.Liian itsekästä tämä sukupolvi joka on ain atyöntämässä lapsia johonkin yökylään.
Miksi sinun lapsesi pitäisi mennä yökylään?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mummon ei tarvisi ottaa laisinkaan lastensa lapsia yökylään.Itse ne kuuluu hoitaa.Liian itsekästä tämä sukupolvi joka on ain atyöntämässä lapsia johonkin yökylään.

Ai nyky sukupolvi on itsekestä, no ennenvanhaan se oli kyllä niin että isovanhemmat hoiti niitä lapsenlapsiaan ja vanhemmat teki töitä, nykyään isovanhempat ei monenkaan mielestä enää saisi hoitaa lapsenlapsiaan, kun se on lapsen omien vanhempien homma.

Mä kyllä puhuisin äidin kanssa ja sanoisin että mielestäni on väärin asettaa lapset noin eri asemaan. Kysyn vielä, että onko jokin erityinen syy miksi nää serkut on mummolassa öitä niin usein? Ovatko vanhemmat töissä vai kotona?

ei siihen ole mitään tollasta syytä, ihan huviks vaan.. emmä tänne sen enempää ala asiaa selittään.. oli vaan pakko saada purkaa fiilistä.. ehkä mää pystyn nyt suht asiallisesti asiani sanomaan kuhan luurin käteeni otan..

tätä mä tänne vähän jo odotinkin;)

Mä en ap:n tapauksesta tarkemmin tiedä, mutta onhan tuo lapsillekin inhottavaa jos toiset saavat olla mummolassa jatkuvasti ja toisia ei "kelpuuteta" yöksi.

Totta on, että nykyään on kiellettyä viedä lasta mummolaan. Meidän suvussa on ennen oltu kesäisin parikin kuukautta mummolassa ja silti on äiti läheinen ja perheen kesken erittäin hyvät välit. Jos isovanhemmat haluavat viettää aikaa lastenlasten kanssa niin miksi se pitäisi kieltää? Tulee vielä sekin aika kun he eivät jaksa enää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jospa lapsesi ovat kauhukakaroita ja yhtä temperamenttisia kuin itsekin olet. Ei mummo niitä jaksa.

no niinpä, sinäpä se sen keksitki;) itseasiassa nää armaan veljeni lapset ovat aikas vilkereitä.. että ymmärtäähän sen ettei mummilla kiinnostus riitä;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ai nyky sukupolvi on itsekestä, no ennenvanhaan se oli kyllä niin että isovanhemmat hoiti niitä lapsenlapsiaan ja vanhemmat teki töitä, nykyään isovanhempat ei monenkaan mielestä enää saisi hoitaa lapsenlapsiaan, kun se on lapsen omien vanhempien homma.

niin ja ennen vanhaa koko kylä kasvatti lapset.. nyt sitten tosiaan täytyy selvitä yksin oli avun tarve sitten mitä luokkaa tahansa..

Mä en ap:n tapauksesta tarkemmin tiedä, mutta onhan tuo lapsillekin inhottavaa jos toiset saavat olla mummolassa jatkuvasti ja toisia ei "kelpuuteta" yöksi.

Totta on, että nykyään on kiellettyä viedä lasta mummolaan. Meidän suvussa on ennen oltu kesäisin parikin kuukautta mummolassa ja silti on äiti läheinen ja perheen kesken erittäin hyvät välit. Jos isovanhemmat haluavat viettää aikaa lastenlasten kanssa niin miksi se pitäisi kieltää? Tulee vielä sekin aika kun he eivät jaksa enää.

osuit suoraan asian ytimeen. kyllähän ne mejän mukelot ihmeissään on kun just mummi kieltäytyny ottamasta, niin kohta on serkut sitten siellä.. pian käy niin ettei ne sinne halua enää ollenkaan..

meilä ollu myös tällasia "ihania" tilantaita että itse olen ollut töissä, lapsilla ei hoitopaikaa ja mummi päättääkin lähteä lomareissulle vaikka on luvannu hoitaa lapset.. ihanaa eikö.. yritäppä siinä sitten taikoa hoittaja lapsille extempore..

Yhteistyössä