Nyt vinkkejä kehiin, ei huvita lähteä päivystykseen

Oikeesti, millä sais hengen kulkeen? Kaikki mahdolliset astmalääkkeet olen ottanut, parin tunnin päästä vasta voi ottaa lisää. Ei auta höyry, eikä mikään. Yhtään ei inspaa lähteä päivystykseen taksilla yöksi, siellä on öisin niin epämääräistä sakkiakin. Voisinkohan ottaa clarinase limakalvoturvotusta laskevan allergialääkkeen (zyrtekiä aamulla) ja sellaisen kortisonitabletin, joka minulla on pahojen allergisten reaktioiden hoitoon? Jos edes aamuun pärjäisi. :headwall:
 
vieras
Mulla on ollut samaa ongelmaa viikon. Siis mulla menee jostain allergisesta reaktiosta toi kurkku niin tukkoon limasta ja turvotuksesta et hyvä ku 10 senttinen siitä mahtuis. Ite oon hoitanut vaivaa kurlaamalla suolavetellä, illodinilla, höyryttämällä, juomalla kuumaa ja syömällä mehujäätä. Jatkuva kurkkupastillien imeskely on auttanut myös. Mulla toi vaiva ei oo keuhkoissa asti joten ei tästä varmaan hirveesti apua oo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noo:
EI huvita lähteä päivystykseen vaikka henki ei kulje? Onko astma?

No on. Huvittaako jotain sit oikeesti lähteä päivystykseen? Mua ei ainakaan. Kai sit on pakko jos on pakko, mutta vielä ei ole hengenhätää. Kulkee jotenkuten. Jos tässä sohvalla pötköttää etukenossa ihan rauhassa, niin ihan siedettävää, mutta mitään ei parane tehdä. En vaan haluaisi sinne lähteä yötä vasten yksin, mutta pakko kait se on, jos ei muu auta.
 
höh
Ei mitään päivystystä, otat sen mitä otat, kyllä ne yleensä huomioi lääkityksen huomioi kun uusia antavat, jos oot kertonu. Ohjeissa yleensä sanotaan mitä EI saa käyttää yhtäaikaa.
älä hengitä kuumaa vaan KYLMÄÄ. Eiks noo ole lääkäri?
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Ei mitään päivystystä, otat sen mitä otat, kyllä ne yleensä huomioi lääkityksen huomioi kun uusia antavat, jos oot kertonu. Ohjeissa yleensä sanotaan mitä EI saa käyttää yhtäaikaa.
älä hengitä kuumaa vaan KYLMÄÄ. Eiks noo ole lääkäri?
Eiks kylmä supista verisuonia entisestään? Ja lämmin laajentaa? Kuvittelis, et hapetus hoituis helpommin laajemmilla verisuonilla ku supistuneilla.
 

Yhteistyössä