Nyt veti kyllä sanattomaksi!! *turhis*

Muurarin Vaimo

Aktiivinen jäsen
03.01.2007
5 531
0
36
Mulla on kyllä ihan ehdottomasti maailman paras appiukko!! :heart: =)
Tulin kaupasta, ja appi soitti hetikohta. Käski kattoo keittiönpöydälle, et siinä on takuukuitti, paas taltee. Minä ihan :o ..
Meidän pyykinpesukone on äkkäilly jo pari viikkoo, ja lakkas nyt ihan tosissaan toimimasta eilen. Se oli sitten "joululahjaks" menny ostamaan meille pyykkärin, kotiinkuljetettuna ja vievät samalla vanhankin pois!! :o :heart: :D Ihana mies se vaan on! Muutenkin siis eikä vaan tän koneen takia.. =)

Muuten kyllä hieno homma, mutta mua ahistaisi tuollainen toisten asioihin puuttuminen ja että kävisi meillä sisällä ilman että on sovittu! Ja että veisi jonkun koneen kysymättä mennessään...

Alkuperäinen kirjoittaja Zaron:
oih, olipa kiva lukea jotain positiivista välillä ja vielä appivanhemmista! Onnea uudelle koneelle! :)

Siis se oikeesti on maailman paras appi ja pappa lapsille, parempaa saa hakea ja kauan!! Auttaa kaikessa missä vaan voi ihan pyytämättä, tykkää touhuta lasten kanssa, vie niitä reissuille, uimaan jne. jne. Se vaan on ihana ihminen! =)

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Muuten kyllä hieno homma, mutta mua ahistaisi tuollainen toisten asioihin puuttuminen ja että kävisi meillä sisällä ilman että on sovittu! Ja että veisi jonkun koneen kysymättä mennessään...

Noh, appi usein hakee meiltä jotain työkaluja tms. ja piipahtelee kuulumisia kyselemässä. Se on ihan ok juttu, ja tämmösestä ylläristä nyt ei voi suuttuakaan! Eikä se kone vielä tullu, kyllä mä sit olen kotona kun ne tuo uuden ja vie vanhan. :)

Onpa sulla ihana appiukko. :heart: Minun appiukkoni oli sopinut saunaillassa vaihtavansa meidän pesukoneen jonkun kanssa. Kerran se vain tuli, vei meidän pesukoneen ja toi huonomman tilalle! |O Tosin tuo pesukone oli siis saatu lahjoituksena miehen veljeltä, mutta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Onpa sulla ihana appiukko. :heart: Minun appiukkoni oli sopinut saunaillassa vaihtavansa meidän pesukoneen jonkun kanssa. Kerran se vain tuli, vei meidän pesukoneen ja toi huonomman tilalle! |O Tosin tuo pesukone oli siis saatu lahjoituksena miehen veljeltä, mutta silti.

No ei kyllä varmaan ollu kiva! :|

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:

No ei kyllä varmaan ollu kiva! :|

No eipä ollu ei, tosin nykyään vaan naurattaa. Ja sillä tosiaan riittää näitä juttuja. Kauhulla ootan, millon se haluaa vaihtaa muutkin meidän kamat. :D

Yhteistyössä